آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

سوال....!

ســلـــام!

چندتا سوال دارم!

- از بس رفتم در دامان طبیعت :)) پوستم کلا سوخته،کسی درمان ساده ای برای آفتاب سوختگی میشناسه؟؟

- یکی از دوستان باهام مشورت کرده هنوز جوابشو ندادم،برای کنکور کدوم یکی از مؤسسات آزمون رو پیشنهاد میکنید؟قلم چی،گاج،گزینه دو،سنجش و....؟

- اگر محصل درس خوان  و درحال سپری کردن دوره مهمی باشید ترجیح میدید ساکن خوابگاه در کنار بقیه باشید؟یا ساکن خونه خودتون با تمام مهمون و مهمونی هاش و...؟دلیلتون؟

- پیشنهادتون برای ماندگارشدن مطالب در یه ذهن فراموشکار چیه؟ :)

............

+ خواننده های خاموش دوستون دارم :) ،حواسم بهتون هستا :))

+ فردا 9-12 کلاس دارم....:| امیدوارم عاطفه کتابمو بیاره :)

+ چشم انتظاری برای باران فعلا متوقف شده...!

+ شاعر میگه اگه تعداد خاطره هات از ارزوهات بیشتر شد بدون دلت داره پیر میشه....

حالا من که خاطره ای تو ذهنم نمونده در چه مرحله ای هستم؟! خخخ بـــــعـــــله!! از اتاق فرمان اشاره میکنن بوی شیر میاد !! :))))

واقعا نمیدونم جریان چیه گذشته یادم میره !!

+ امروز خیلی کم درس خوندم و دلیلش هنوز مشخص نشده!


نظرات 23 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 12:01 http://aji2002.blogsky.com

الهم اخرجنی من ظلمات الوهم
واخرجنی به نور الفهم
الهم افتح علینا ابواب و رحمتک
والنشر علینا خزائن علومک
برحمتک یا الرحم الراحمین

+این دعا خیلی تاثیرداره قبل از اینکه بخوای درس بخونی اینو بگو
+اگه عربیت خوبه معنی کن:))
+گودرزبای خخخخخخخخخخخخخخخ

باشه ممنون
فولم!! معنیشم میدونم
خخخخ :)))
مرسی

نرگس شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:51 http://29mm.blogsky.com

تو از بس رفتی ..ولی ما از بس نرفتم اصا یادم رفته طبیعتی هم هست که برم توش ..

طبیعت......حیفه برو

دلژین جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 08:20 http://delzhin313.blogsky.com

اگر دوستت درسش خوبه ، گزینه ۲ رو پیشنهاد میکنم...
اممم محصل یا دانشجو ؟ به نظرم آدم تا وقتی محصله بهتره کنار خانواده باشه... اگر دانشجو شد ، باز تا حد امکان تو شهر و کنار خانواده خودش بهتره... خصوصا برای دخترها

درسش خوبه
چرا گزینه دو؟میشه دلیلشو بگی؟مرسی
اها،کنار خانواده

دلژین جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 08:17 http://delzhin313.blogsky.com

سلام سلاااام
آفتاب سوختگی که میگی یعنی عین سوختگی قرمز شدی و پوسته پوسته یا منظورت تیره شدن رنگ صورته ؟
اگر سوختی که کرم ترمیم کننده بگیر بزن ، اگرم برنز شدی باید ضد آفتاب بزنی حسابی به صورت ودستات که بیش از این برنز نشی... :))

سلام سلاااام
نه در اون حد،منظورم برنز شدنه
خخخخ چشم دکترجان

نگان جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 07:49 http://negan-1.blogsky.com

ممممممم
قلم چی بخاطر جمع آماری بالا !!!! میتونی بفهمی در چه سطحی هستی !!!البته من نمیرم !!
خونه واسه اینکه تو خواب گاه شاید نتونی درس بخونی!!!!و تونستن و نتونستنت مربوط میشه به هم خواب گاهیات!!!

راستی چه رشته ای میخونی؟؟

اهااااا گرفتم
مررررسی عزیزم
میگم بهت

rava پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 20:05

قابلت نداره!!!

اون وبلاگ بیشتر گفتم میتونی بخونی؛)

مرسی لطف داری

kilgharrah پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 19:03 http://kilgharrah.blogsky.com/

از اسم بلاگتون خیلی خوشم اومد.
دنیای کلمات. خیلی خفن بود.

ممنون از لطف شما
واقعا برای خودم هم معنای خاصی داره

عاطفه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 14:01 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام ابجی گلی خودم
ببین کرم ترکیبی باید با مشورت داروساز باشه چون متفاوت درصدش بعدم باید تست حساسیت انجام بدی...معمولا توی تابستون توصیه نمیشه استفاده از اون چون مدام میری بیرون و حتی با وجود استفاده ضد آفتاب باز قرمز میشه صورتت پس بهترین زمان فصل هایی هست که آفتاب کمتره ولی کلا بهترین راه برای از بین رفتن لک سوختکی همینه به نظرمه البته این نظر عامه حتما با یه دکتر مشورت داشته باش...
در مورد درس خوندن تو خونه باور کن عزیزم خونه با وجود مهمون اومدن اگه یه اتاق اختصاصی برای خودت داشته باشی خیلی بهتر از کتابخونه اس خیلی!!!همه کتابهات در دسترسه میتونی هر مدلی که بخوای بشینی هر وقت گرسنه شدی یه چیزی پاشی بخوری ببخشید حتی دستشویی رفتن و چیزای دیگه اصلا یه چیز دیگه اس چون تجربه شو دارم بهت میگم...دیگه انتخاب با خودته...
کتابتم نمیدم میخوای چیکار کنی

سلام عزیزم
درمورد کرم حتما با یه دکتر همونطور ک خودت گفتی مشورت میکنم
درمورد خوابگاه هم تا حالا ب این نکاتش عمیقا فکر نکرده بودم
چقدر خوب شد ک برام توضیح دادی ممنوووووونم اجی
خخخخ باشه اصلا کتابم برای خودت :))))
بووووس

بی نشان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 13:18 http://abidic.blogsky.com

فراموشی در بعضی موارد بزرگترین نعمته قدرش رو بدون
در دامان طبیعت رفتن اونم در این فصل به پوست آسیب میرسونه
بخاطر اشعه مستقیم خورشید .

اره واقعا......
من ک کلا الزایمر دارم :))
خیلی هم زیاد نسوخته خداروشکر

بی نشان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:58 http://abidic.blogsky.com

خوشبختانه طلسم وبت شکست
خواستم راهکار بدم دیدم فت و فراوونه
برات آرزوی موفقیت دارم

اگه باز پیش اومد ازت راهکار میگیرم
ممنونم همچنین

EMDI پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:21 http://EMDI.blogfa.com

تازه یه روش دیگه هم هست به اسم

جزوه دیدی فرار کن

کتاب دیدی سنگر بگیر

این روش بسیار ساده تر و عملی تره

خدای من!!!
حالا خوبه تابستون کنکور داریا :))

EMDI پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:02 http://EMDI.blogfa.com

من که طبق همین برنامه در می خونم

خیلی هم راضیم

بچه ها شما ناراضی هستید؟؟؟؟؟

خخخخخ درررس بخووون :)))
ن بچه ها همیشه راضی هستن

EMDI پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 11:51 http://EMDI.blogfa.com

اصن یه برنامه بهتون میدم

عین نقل ونبات

فصل اول مهم نیست

فصل دوم زیاده

فصل سوم آسونه

فصل آخر رو هم که بلدید

چقدر خسته شدید

بهتون خسته نباشید میگم

برید برای خودتون آب لیمو بخورید فشارتون نیوفته

اینو جک کرده بودن چسبونده بودن ب شیرازیها :)))
همش درس میخوننا!!

هانی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43 http://www.hanihastam.persianblog.ir

چقد سوالای سخت! من در هیچکدوم تخصص ندارم! چون از دوران درس خوندن خیلی دور شدم . با این توضیح که خودم قلم چی بودم و برنامه ریزیش رو دوست داشتم. بقیه موسسه ها رو امتحان نکردم و نمی دونم!
در مورد موندگار شدن مطالب فکر میکنم ساده ترین راه که طرفدار زیادی هم داره جعبه لایتنر باشه
و احتمالن خونه همیشه بهتره.

سخت بودن ولی جواب دادی عزیزم،مرسی
پس شد قلم چی،جعبه لایتنر و خونه
چرا کسی خوابگاه پیشنهاد نمیده؟!

نگان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 11:08 http://negan-1.blogsky.com

سلامممممم
قلم چچییییییی
تو خونهههههه

سلااامممممممم
قلم چی
خونه؟دلیلشو نگفتیا

نگار پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 10:56 http://beach2016.blogsky.com

لینک شدی خانومی

مرسی عزیزم
منم لینکت میکنم

نگار پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 10:51

سلام
همین تیرامسال کنکوردارین ؟؟؟؟
یاخودخدا
آهاااا الان فهمیدم یکی دیگه سوال پرسیده
خخخخ
من وقتی میخوام درس بخونم میرم توپذیرایی میشینم که درهمه حال به بقیه مشرف باشم.
درموردموندگارشدن خاطرات توذهن یه فراموشکاربه نظرم نوشتن اتفاقای مهمه
یه پیشنهادواسه آفتاب سوختگی آخه دخترگل چراقبلش خب ضدآفتاب نمیزنی؟

سلام
ن من کنکور ندارم
ن برای درس خوندن مههههم،میگم ک دوره مهمیه
می نویسم....
ضدافتاب هم زدمم!!!

EMDI پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02 http://EMDI.blogfa.com

سلام

بین موسسات آموزشی هرکدوم نقطه ضعف ها و قوت هایی دارن

ولی اون چیزی که خیلی مهمه خودتون هستید

اگر ضعیف بخونید یه جوره

اگر با اراده بخونید یه جوره دیگه

ولی بین اینا به نظر من قلم چی از همه بهتره

ولی باید شرایط خودتون رو هم بسنجید

و باز هم خودتون تحقیق کنید

موفق باشید

سلام
ممنون از راهنماییتون

reza چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 23:04 http://shadyakh.blogsky.com

سلام
چرا ضد آفتاب استفاده نکردی ؟
من آپم ...

سلام
ضدافتاب زدم،اما خب افتاب شدید بووود !!
حالا کمک نمیکنی؟
میام الان

عاطفه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 22:29 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام عزیزدلم
ضدآفتاب مرتب استفاده کن و با یه داروساز مشورت کن تا یه لایه بردار ترکیبی برات درست کنه
تو خونه درس خوندن به مراتب بهتر از تو کتابخونه یا هر جای عمومی هست تو اتاق خودت اگه چیدمانش درست باشه یه چیزدیگه اس
آزمون سنجش خوبه...و از نظر برنامه قلم چی بهتره
باشه کتابتو میارم ولی خب به من ندادیش

سلااام اجی
مررررسی،ضد افتاب زده بودم،ولی با کرم ترکیبی موافق نیستم،خوبه ب نظرت؟
تو خونه مهمون میاد عاطفه،بازم خونه؟
خخخخ بیار بیار :))

rava چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 22:03 http://rava-ham.blogsky.com

سلااام

تو دوباره رفتی خودتو سوزوندی؟!

اصلا فکرش نرو:) الان با من بیا تا اخر کامنت(فاصله رعایت کن )

۱. ماست

کمی ماست خیلی سرد را به طور مساوی بر روی ناحیه ای که آفتاب سوخته شده است بمالید، ۵ تا ۸ دقیقه صبر کنید، سپس پوستتان را با آب بشویید.

۲. خیار

خیاری را برش بزنید و به محل آسیب دیده بمالید. حالا صبر کنید تا پوستتان خشک شود، سپس با آب سرد پوستتان را بشویید.

۳. گوجه‌فرنگی

گوجه‌فرنگی را برش زده یا رنده کنید، سپس به ناحیه ی سوخته بمالید. دقت کنید تا دانه‌های درون گوجه به طور مساوی بر روی پوستتان پخش شده باشد. صبر کنید تا خشک شود، سپس پوستتان را بشویید.

۴. پاپایا

پاپایا را به قطعاتی برش دهید و سپس آن‌ها را در یخچال بگذارید تا خنک شوند. حواستان باشد که برش های پاپایا یخ نزند. حالا آن‌ها را به ناحیه آفتاب سوخته بمالید و پس از خشک شدن بشویید. پاپایا نه تنها باعث ترمیم آفتاب سوختگی می‌شود، بلکه برای پیشگیری یا بهبود آکنه نیز مفید است.مطلب مرتبط:  ۸ کاری که می‌توانید انجام دهید تا جوان‌تر بنظر برسید

۵. آرد نخود

آرد نخود را با یک قاشق چای خوری زردچوبه و خامه مخلوط کنید تا خمیر غلیظی بدست بیاید. حالا این خمیر را به طور مساوی بر روی پوستتان بمالید، پس از اینکه خشک شد آنرا با آب سرد بشویید.

۶. عسل

عسل را با آبلیمو به تناسب ۲۰:۸۰ مخلوط نمایید، سپس به محل آفتاب سوخته بمالید. زمانیکه کاملا خشک شد، آنرا بشویید.

۷. کره کاکائو

کره ی کاکائو را مستقیما بر روی ناحیه ی آسیب دیده در مقادیر کوچک بمالید.

۸. آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا را به محل آفتاب سوخته شده بمالید، اجازه دهید خشک شود سپس آنرا بشویید. آلوئه ورا نه تنها باعث بهبود سوختگی پوستتان می‌شود، بلکه احساس سوزش و خارش جای سوختگی را نیز تسکین می‌دهد.

۹. سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را به پوستتان بمالید و پس از خشک شدن آبکشی کنید.

۱۰. خردل

خردل را به پوستتان بمالید و پس از خشک شدن آبکشی کنید.مطلب مرتبط:  به مادرتان کمک کنید همیشه زیبا بماند

۱۱. توت فرنگی

تعدادی توت فرنگی را له کنید و پوره ی بدست آمده را بر روی ناحیه ی آفتاب سوخته بمالید. زمانی که خشک شد، آنرا با آب سرد بشویید.

۱۲. بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر را با سفیده ی تخم مرغ خام میکس کنید و خمیر بدست آمده را به ناحیه ی آسیب دیده بمالید. زمانیکه خشک شد، پوستتان را بشویید.

۱۳. شیر

حوله ای را در شیر فرو ببرید و آنرا به پوستتان بمالید.

۱۴. سرکه

حوله ی کوچکی را با سرکه خیس کنید و به پوستتان بمالید تا سریعا سوزش پوستتان تسکین پیدا کند.

۱۵. شیر و عسل

عسل و شیر را با تناسب ۵۰:۵۰ مخلوط نمایید و آنرا به ناحیه ی آفتاب سوخته ی پوستتان بمالید.

این از این:) خودت خوبی؟؟

اما راجع به ازمون کنکور!!!

من سنجش رو چیشنهاد میدم چون جامع اماری بالایی داره و سوالاش شباهت

بیشتری با کنکور داره***

گزینه های روی میز خوبی داره و تنوعش عالیه...

یه پیشنهاد خوب؛))

3-گفته مشاوری که از تهران تشریف اورده بودند مدرسه ما: (مشاور ما هم نظرش همبن بود)

```هر وقت ازمون مهمی در انتظارتون بود هیچ گاه تغییر مکان ندهید```

ادامه دادن ک: با تغییر مکان تا میای خودتو با مکان جدید وفق بدی یکم طول میکشه؛

و تو خوابگاه با کسای جدیدی اشنا میشین که اکثرا بیرون رفتن رو به درس ترجیح

میدن و شما هم حس درس رو از دست میدین و و و

من میگم بمون خونه!!!:) هر وعده ای که بخوای هست:)) بخور بخوره

البته نظر خودتهههه؛))

4-پیوسته خوندن خیلی تاثیر داره،درس رو با علاقه بخون

بعضی از درس هارو مث ادبیات من با علاقه شدید میخونم و واقعا از ذهنم نمیره(خیلی میخونم ادبیات)

بیشتر وقتم با شعرم:)

درسی مث عربی زیست دینی...واقعا زود فراموش میشن

باید مرور بشن حتی به قول ما بچه کم خوناااا:)) روزنامه ایی

5-بعضی خاطرات هستن زود از ذهن میرن اما بعضی ها نه!!!

اون بعضی ها که نمیرن رو سعی کن خوب باشن

اوووف چقدرررر حرررف زدددم

موفق باشی:*

موفق شوید و موفق بمانید!!

با کلاس های مشاوره دکتر <<روا>>

شماره تماس: نمیدم

سلام
اووووه ممنون از این همه راهکار!
امتحان میکنم یکی دوتاشو
درمورد تغییر مکان هم هنوز نمیدونم،باید مشورت های بیشتری بکنم
علاقه مهمه
گذشته اهمیت خاصی برام نداره ک بخوام یادم بمونه اما خب نکاتی هست! من از اون ادمام ک نباید قول طولانی مدت ب کسی بدم چون یادم میره! .
مرور هم مهمه
ممنونم
شماره نمیخوام :)) همه رو همینجا گفتی!
مرسی
موفق باشی

نیما چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 21:13 http://sunray.blogsky.com

برای ماندگارشدن مطالب تو ذهنت نوشته ها رو بده یکی از دوستات که دوسش داری و صداشم قشنگه بخونه بعد موبایلت رو تنظیم کن یک ساعت قبل از بیدار شدنت پخش کنه هدفون هم بزن
روش بهتر اینه که از توصیه مهم پروفسور سمیعی استفاده کنی توصیه رو به وبلاگم اضافه کردم
و بعدش اینکه عاطفه کتابشو بیار
ابرهای بارونی برای مریم بارون ببار

چ جاالب بود!! میگم این اهنگها هیچ وقت فراموش نمیشنا :)))
وای پروفسور...علاقه خاصی بهشون دارم
خخخخ اورد :)))
ایشالله ایشالله
مــــــــــرسے

نیما چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 20:37 http://sunray.blogsky.com

سلام سب بخیر
گوجه فرنگی خام و پخته بخور
سیر خام بخور
رنگت باز میشه خوب میشی

سلام
شب شما هم بخیر
خوش اومدی
جدا؟باشه امتحان میکنم،مرسی
بقیه جوابی نداری بهم بدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد