آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

درس و امتحان

هر کسی درس مربوط به خود را میگیرد: 


ما میتوانیم به سه طریق واکنش نشان دهیم: 


1- زندگی من مجموعه ای از درسهایی است که به آنها نیاز دارم، درسهایی که با نظم و ترتیب تمام در زندگی ام روی میدهد.


(این سالمترین برخورد است و حداکثر آرامش ذهن را تضمین میکند)


2- زندگی یک مسابقه بخت آزمایی است، اما من از هر اتفاقی که روی دهد نهایت استفاده را میبرم. 

(این دومین انتخاب خوب است و کیفیت متوسطی به زندگی می بخشد) 


3- چرا همیشه همه ی بلاها بر سر من نازل می شود؟ 

(این طرز برخورد ، نهایت ناکامی و بدبختی را تضمین می کند) 

...

...φʊ£のムイ£ cσŋʍigσ イみεŋ ł イムkε イɦ£ ƒℓσσr ...

هیجان زده

+ هیجانی که توی باز کردن بسته پستی و نامه و هدیه هست توی هیچی نیست :) اصلا هم ربطی به سن و سال نداره، دلت باید ناب باشه تا همیشه این حس رو داشته باشی

+ امروز بسته پستی اقای هـ رسید ولی هنوز درست و حسابی بررسیش نکردم 

+ وسایل نظم زندگیم فراهم شده و فقط مونده که اجراش کنم !

+ امروز یه شوک بهم وارد شد حسااابی! تماس گرفتن که یه تصادف شده و پسر دایی بابام بوده(پدر سارا که میشناسید) بعد هم مشخص شد شایعه بوده :)

+ از اینکه مثل بچه ها یکی منو چک کنه متنفرم ، چک کردن با مهم بودن و رسیدگی کردن  و ارزش قائل شدن و یه همچین چیزهایی متفاوته

+ احساس میکنم قراره حالم خیلی بهتر از امروز و قبل شه !

+ حضورم کم رنگ تر خواهد بود ولی بی رنگ نخواهد شد!

+ لازمه بگم هوا خیلی گرمه؟

2(رمز همون قبلیه)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هوا و اشتباه

+ هوا خیلی گرمه :| 

+ تصور کن ؛ یه اشتباه کردی،خییلیی بزرگ!!! اون لحظه چه کلمه یا جمله ای به خودت میگی؟؟

گاهی اوقات یه اشتباهی میکنیم که میخوایم ازش بگذریما اما نمیییشه! پس دقت کنید

+ هوا خیلی خیلی گرمه :/

خوابیدن یا...؟

+ همین الان برگشتم خونه و حسابی خسته ام...فقط نمیدونم چرا دلم نمیخواد بخوابم!!

+دیشب ساعت ده آقای هـ تماس گرفت و تقریبا همه ذهن و فکر منو بهم ریخت :)

+فردا صبح کلاس دارم و بدون هیچ اطلاعاتی میرم..واقعا الان وقت مناسبی نیست اخه :)

+ کارهای منظم سازیم از لحاظ ظاهری دارن درست میشن تقریبا

+تا حالا سیستم عامل گوشیتون متوقف شده؟؟ یعنی داغون شدم !!! از دیروز سه بار گوشیمو فرمت کردم و هی تنظیم کردم،فکر کنم بوی نو شدن میاد :)

+ دو تا کتاب فروشی رفتم و کتابی که دوستم معرفی کرده بود رو نیافتم ،اخه هوا یه جوری گرمه که فکر میکنی اگه بیشتر بیرون باشی زودتر بخار میشی!!! بالاخره پیداش میکنم

+ وقتی به این فکر میکنم که الان باید کلی کامنت و لطف دوستان رو تایید کنم یه حسی میگه خواب هم بد نیست ! :)

+ هیچی دیگه چیزی توی ذهنم نیست! 

من و شلوغی ها

+ کاش وقتی قول میدیم نسبت به اون قول احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم...

آقای هـ دو روزه که قول داده تماس بگیره یا زمان مشخص کرده که من تماس بگیرم اما هر دفعه یا جلسه بوده یا سرش شلوغ بوده...کلافه شدم خب :/ 

تمام برنامه هام بهم ریخته بخاطر این موضوع... من دیگه تا خودشون تماس نگیرن هیچ اقدامی نمیکنم

+ دوستم م.ج یه کتاب فوق العاده بهم معرفی کرد..قرار شد منم اونو بخرم و ازش استفاده کنم.بعد من دوباره از استاد زبانم راجع به یه کتاب دیگه پرسیدم و بهم معرفی کردن،قصدم این بود که اگه اینم خوب باشه بخرمش اما وقتی براش تعریف کردم یه جورایی حس میکنم فکر کرد من به کتابی که بهم معرفی کرده اعتماد ندارم و عصبانی شد..ـاما خب بعد از گذشت چند ساعت با شخصیت فوق العاده ای که داره وقتی باهام صحبت کرد همه چیزو فراموش کرده بود...من از خودم دلخور بودم که چرا همون اول قصدمو بهش نگفتم.البته بعد از تموم شدن ماجرا هم دیگه چیزی نگفتم!!

+ هر چی بیشتر زمان میگذره و بیشتر یه سری چیزا برام مشخص میشه منم از تصمیمی که اخیرا برای زندگیم گرفتم مطمئن تر میشم...

+ اون نظم همیشگی بهم ریخته و دقیقا نمیدونم چیکار کنم اما درستش میکنم...به قول یگانه معروفی که میگه کلاف سردرگم زندگیمو میشکافم به عشق تو اونو دوباره از نو میبافم...:)

+ میخوام برم مهمونی! و شاید همایش یک شنبه رو شرکت نکنم

+ نرگس جان من بازم اومدم،وبت باز میشه اما سیستم هنگ میکنه :) نمیشه نظر گذاشت ://


اللهم عجل لولیک الفرج

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
گاهی تو را کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است
خون هر آن غزل که نگفتم بپای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است
بها کم است
سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است
علیرضا قربانی
+
++ چقدررررر کار دارم!!!! و باید همه رو خیلی زوووود تموم کنم....
+هرجا دلت لرزید...منو فراموش نکن و برام دعا کن :)
مرسی از همتون 

ماه خدا

سلام...

اولین روز از مهمونیمون گذشت...

امیدوارم حال دلتون خوب باشه و توی این ماه بهتر هم بشه...

من رو هم از دعای پرخیر و برکتتون بی بهره نکنید...

طاعاتتون قبول درگاه حق..

1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اومدم...

- بابا پیشنهاد داد بریم یاسوج و همه موافقت کردن...فردا راهی سفر یک روزه ایم :)

- یه خبری هست که نباید بگم ولی طاقت ندارم،پس میگم!!!

امسال تیتراژ برنامه ماه عسل رو خواننده محبوب و عزیز من خونده...آقای محسن یگانه...این برام خیلی هیجان انگیز بووود،اولین و اخرین قسمت ماه عسل در برنامه حضور خواهند داشت. چند سال قبل هم تیتراژ رو خودشون خوندن و با استقبال بی نظیری رو به رو شد..

- این چند روز اینده کلی کار جمع اوری و منظم سازی و از این مدل فعالیتها دارم

- چند روز هم اینجا نبودم گرد و خاک گرفته :)) اینم درستش میکنم

..................

به "نباید" ها گوش بده

به "مبادا" ها گوش بده

"ممکن نیست" و "ابدا" ها را گوش کن

"به هیچ وجه" و "هرگز" ها را گوش کن


ولى بعد

به من گوش بده

هر چیزى ممکن است رخ دهد

هر چیزى مى تواند پیش بیاید


شل_سیلوراستاین

میگذرد...!

همه چیز در زندگی گذرا و موقتی است.

هروقت باران بیاید ، بالاخره بند خواهد آمد .

هروقت ضربه می‌خورید، بالاخره خوب می‌شوید.

بعد از تاریکی همیشه روشنایی ست.

هر روز صبح طلوع خورشید می‌خواهد همین را بگوید اما شما یادتان می‌رود و درعوض فکر می‌کنید که شب همیشه باقی میماند.

اما اینطور نیست. هیچ‌چیز همیشگی نیست.

پس اگر اوضاع زندگی خوب است از آن لذت ببرید چون همیشگی نیست.

اگر اوضاع بد است، نگران نباشید چون این شرایط هم همیشه نمی‌ماند.

فقط به این دلیل که دراین لحظه زندگی‌تان سخت شده به این معنی نیست که نمی‌توانید بخندید.

فقط به این دلیل که چیزی اذیتتان می‌کند به این معنی نیست که نمی‌توانید لبخند بزنید. 

هر لحظه برای شما شروعی تازه و پایانی تازه است. 

هر لحظه فرصت جدیدی به شما داده می‌شود. فقط باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید..

مرغ آمین

امروز با دوستام داشتیم صحبت میکردیم ، نرگس گفت من خیلی نگرانم کاش این یکی امتحان  آسون باشه خیالم راحت شه :)

منم با نرگس زیاد شوخی میکنم !! :))

خندیدم گفتم اتفاقا امیدوارم این یکی اینقدر سخت باشه که حالمو بگیره!!!!

انگار مرغ آمین به راه بوده ....

حالمو اساسی گرفت  :|   :|



اعتماد

یه سری چیزا تو زندگی هستن که اگه یه بار از دستشون دادی دیگه نمیتونی به دستشون بیاری...!!!!

....اعتماد....!

فرقی نمیکنه از جانب خودت یا دیگری

وقتی کاخ اعتماد خراب شد به کوچکترین بهانه هم بها میدی برای بیشتر خراب کردنش..

مراقب باش

باران تویی! به خاک من بزن :)

به زبان ساده ... افراد موفق کسانی هستند که عادتهای موفق دارند  :)

بریان تریسی


حالا تو فقط برای یکبار عادتهای روزانه  خودتو مرور کن،  از صبح تا شب  چه کارهایی انجام میدی؟

چقدر برای  تلویزیون وقت میگذاری؟

چقدر مسئولیت پذیر هستی؟

چقدر رو هدفت تمرکز داری؟

چقدر  روزانه برنامه ریزی می کنی؟

میزان مطالعه ات چقدره؟

چقدر زمان برات اهمیت داره؟

چقدر پشتکار داری؟

.

.

.

بهش فکر کن...:)

+ســــلــــــــام :)

حالتون چطوره؟  من همچنان دارم درس میخونم و امتحان میدم! تلاش تا رهایی:)

رهایی چیه واقعا؟! رهایی همون لبخندیه که بعد از پیروزی روی صورتت میشینه....احساس میکنم دمی نمانده تا رهایی!

حالا "دمی" یعنی چقدر؟اینو بعدا شاید جواب دادم

+ یه درخواست  ازت دارم! ""لبخند بزن"" 

حالا شد،اینطوری بهتره :))

من توانایی زیادی در تشخیص دارم :))

از چند سال پیش وقتی شهاب حسینی رو به عنوان بازیگر مورد علاقه ام انتخاب کردم میدونستم یه روزی نخل هم میگیره :))))

عـــــــــالـــــیـــه

+ به پست "انتظار" پایین پیوست خنده داری اضافه شد :))))

انتظار...

.......شهرزاد.....

فرهاد:

خِیلے طول میڪِشه تا قَلب چیزی رو بفَهمه..

ڪِه مغز خِیلے وَقته میدونه.....

+خیلی با این جمله موافقم!

منتظرم امتحانهام تموم شن :

+تماشای جدیِ شهرزاد رو شرووع کنم :)

+خوندنِ کاملِ کیمیاگر رو شروع کنم :)

+ یه استراحت حســـــابی بکنم :)

+برم کــــلـــی ورزش کنم

+برم خونه دوستهای متاهلم که خیلی وقته منتظرمن

+با آقای هـ تماس بگیرم

++خلاصه که من همچنان منتظرم :) برای خیلی از برنامه های دیگه :)

البته که این روزهای امتحانی هم زیبایی های خودشو داره و از اینها هم لذت میبرم...

**یه تشکر ویژه هم از مهربان خدایم میکنم که این روزها بهانه های کوچیکی بین این چالشهای سخت  برای لبخند زدن بهم میده :)

.

.

.

پیوست...!!!! :))

ببینید یکی از کامنتهای این پست چی بوده !! با پست مقایسه کنید:))) 

......

.آسِد حسن لحاف دوز......... 

گاو مش حسن: 
خری که خر نباشد خر نیست 

+با این جمله کاملا مخالفم.گاوی که خر نباشد گاو نیست  
+تماشای دیدن فیلم های خضعبلی مثل همین شهرزاد و کلن فیلم ایرانی و دروغ و دلنگا را ندارم همیشه با واقعیت ها زندگی کردم نه با فیلم ها  
+خوندن کتاب لطفا خـــــــــر نباشید را چندین ماهه شروع کردم  
+وقت مرگ کاملا استراحت میکنم فعلا وقتی کارِس  
+ورزش جزء لاینفک زندگی مَنِس  
+فعلا وقت ندارم به دوستای مجردم سر بزنم  
+با آقای ی تماس گرفتم  البته آقای الف گوشی را برداشت و با توجه به این که آقای ب اونجا بود گوشی را داد به آقای پ ،آقای پ هم گفت که آقای ت تَشیف ندارن ولی منحیث المجموع آقای ح میتونه به شوما پاسخگو باشه که آقای ح اعلام کرد جواب منو نده بلکه گل را به زلف کودکی بیاویز بلکه منحیثالمجموع او را بخندانی 
++ منتظر باش شاید این شنبه بیاید شاید  


این خُبِس که عادم از همه روزهاش لذت ببره چون خُب یا بد میگذره پس این خُبِس که از روزهامون لذت ببریم حتی توی امتحانامُون 

پیمان عیدانه...!

ســـلام

میلاد مـــــــــهـــــــدی موعود (عج) رو به همتون تبریک و تهنیت عرض میکنم...!

بیاید به پاس عیدانه چند تا تصمیمِ خوب بگیریم...!

+ اگه تا الان مرتکب گناهی شدیم طلب بخشش کنیم و دیگه انجامش ندیم...(شاید کسی به گناه اعتقادی نداشته باشه،یه روش بیان دیگه هم اینه که کارهای غیرانسانی رو ترک کنیم )

+ طولِ موجِ پرتوِ مهربونیمون رو بیشتر کنیم..!

+ اگه حالمون خوبه این انرژی رو به همه اطرافیانمون منتقل کنیم و اگه حالمون خدایی نکرده بده به جایِ غرور و تکبر از انرژی بقیه استفاده کنیم

+ توی این روز زیبا برای همه بیمارها و مستمندان دعا کنیم...اللهم اشف کل مریض و اقض  دین کل مدین...

+ برای تعجیل در فرج امام زمان هرکاری از دستمون برمیاد انجام بدیم...!

(همه ادیان به موعود اعتقاد دارند و اعتقاد شیعیان از همه واضح تر و زیباتر هست،پس خرابش نکنیم...!)

++ این یکی خیلی مهمه ، گفته باشم!!!! برای منم دعا کنید :)

.......

خود را اگر چه سخت نگه داری از گناه  

 گاهی شرایطی است که ناچاری از گناه

هرلحظه ممکن است که با برقِ یک نگاه  

بر دوش تو نهاده شود باری از گناه

گفتم: گناه کردم اگر عاشقت شدم  

گفتی تو هم چه ذهنیتی داری از گناه

سخت است این که دل بکنم از تو،از خودم 

از این نفس کشیدن اجباری،از گناه

بالا گرفته ام سر خود را اگر چه عشق

 یک عمر ریخت بر سرم آواری از گناه

دارند پیله های دلم درد میکشند 

باید دوباره زاده شوم،عاری از گناه

تکرار مکررات

‏این اشتباه نیست که آدم رو پیـر میکنهـ

 تکـرار مکررشهــ

....

اگه تا الان هـــــــمــــه زندگیت اشتباه بوده اصلا مهم نیست! مهم اینه که به اشتباه بودنش پی بردی و میخوای اصلاحش کنی...!! اگه حتی یک روز هم از عمرت مونده باز هم مهم نیست!

مــــــهــــــم اینه که از این به بعدش رو درست زندگی کنی...!

+ منم مثل بقیه یه اشتباهاتی کردم که دیگه به هیچ وجه تکرارشون نخواهم کرد،میخوام بهتر از دیروزم زندگی کنم! 

.....*.........*...........*..........*.....

+قبلا یه شخصیتی بودم که نتیجه فوق العاده برام مهم بود اما الان یه شخصیتی هستم که تلاش و پشتکارم برام مهمتره...! تمام انرژیمو میذارم و تمام تلاشمو میکنم..دیگه نتیجه رو میسپارم به ایزد منان!

+امیدوارم همیشه بهترین نتایج و ثمرات نصیبمون شه!

 ++ دوسیا اگه کانال تلگرام درمورد موفقیت و انرژی مثبت و.ــ دارید بهم معرفی کنید :) مرسی