آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

سلامتی

وقتی یکیو میبینم که بیماره خیلی متاسف میشم

این پست فقط واسه شفای همه بیماراست

بیاید دعا کنیم زود خوب شن...

اللهم اشف کل مریض

اللهم صل علی محمد و ال محمد

و سلامتی همه پدرها و مادرهامون

آشوبم،آرامشم تنها تویی خدای مهربان

سلاااام خوبید؟

من خوبم مرسی! یه مدت نبودم دلم تنگ شد...!

درگیر بودم درگیررر درس و زندگی!

خخخ

البته هنوز ادامه داره!   اومدم حاضریمو بزنم یه وقت فراموشم نکنید!

حواسم به همتون هست

منو خعععلی دعا کنید لدفن!! به خدا بگید بیشتر از این کمکم کنه!

منم به یاد تک تک شما هستم البته

__ باورم نمیشه....اصلا....اون نامه ها،شعر ها....باورکردنی نیست

*یاد من باشد فردا دم صبح جور دیگر باشم،بد نگویم به هوا ، آب ، زمین...مهربان باشم با مردم شهر..‌یاد من باشد.....*

:(

خعلیییییی جالبه

خعععلی

اومدم وبم نگاه میکنم میبینم حتی 1 کامنت هم ندارم باخودم میگم ینی هیشکی وبم نیومده؟آمار وب یادم میاد میرم میبینم بععععععععله 42 نففففففر اومدن وبم،بازدید ک بماند،اما یکی هم کامنت نذاشته

دوستای من انگیزتون چیه؟!اینقدر سخته کامنت گذاشتن؟

:(

یا رضا (ع)

ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا 
از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است

خوشبخت آن دلی که گناه نکرده را
در پیشگاه لطف تو اقرار کرده است

تنها گناه ما طمع بخشش تو بود
ما را کرامت تو گنه کار کرده است

چون سرو سرفرازم و نزد تو سر به زیر
قربان آن گلی که مرا خوار کرده است

فاضل نظری


پست پایین

سلام

میخواستم بگم که پست پایینی عنوان و متن و عکس هرسه متفاوت هستن و هیچ ربطی به همدیگه ندارن

خخخ :))

روش جدیده!!

حالتون خوبه؟ من که خیلی!

:)))

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست...!

هیچ کس چیزی را در دل نهان نکرد ، جز 

که در سخنان بی اندیشه اش آشکار

گشت و  در صفحه رخسارش پدیدار...!


خدایا پناهم باش...!

از ناملایمات و سختی های راه زندگی تا رسیدن 

به هدفت نرنج


استوار باش


بخند


و در لحظه زندگی کن



ای دل از باد خزان در چمن دهر مرنج


فکر معقول بفرما،گل بی خار کجاست؟


Right way

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن

 خارج می شد؛ به من گفت: نرو که بن 

بسته!

گوش نکردم، رفتم. 

 وقتی برگشتم. و به سر کوچه رسیدم؛ پیر شده بودم!!!


√بهترین راه زندگی را برگزینیم√•••

Wait a minute

نیازی نیست انسان ها را امتحان کنید

کمی صبر کنید...

خودشان امتحانشان را پس خواهند داد!

.

Happy birthday to u.....!!!!

ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی
تـــــــــولدت مبارکـــــــــــــــ
*
*
در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.
تولدت مبارک

+++
خواهر عزیزم تولدت مبارک
برات بهترین و قشنگ ترین  آرزوهارو دارم
امیدوارم همییییشه ی همییییشه سالم و سلامت و در پناه حق باشی و خدا بهت عمر با عزت بده....:* :*
8/9/1394----sunday

Second of me

از تو دلگیرم 

که نیستی کنارم

من دارم می میرم تو کجایی

من باز بی قرارم

************

می دونی جز تو 

کسی رو ندارم

باورم نمیشه 

اینقدر آسون

رفتی

از کنارم

+++++++

از تو دلگیرم....

م.هدایتی

God

 سوره حمد 

The Opening 


بسم الله الرحمن الرحیم

In the Name of Allah, the Beneficent, the Merciful


الحمد لله رب العالمین

All praise is due to Allah, the Lord of the Worlds.


الرحمن الرحیم

The Beneficent, the Merciful.


مالک یوم الدین

Master of the Day of Judgement.


ایاک نعبد و ایاک نستعین

Thee do we serve and Thee do you beseech for help.


اهدنا الصراط المستقیم.

Keep us on the right path.


صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین

The path of those upon whom Thou hast bestowed favors. Not [the path] of those upon whom Thy wrath is brought down, nor of those who go astray.

+++++


به نام خداوند بخشنده بخشایشگر


[ستایش مخصوص خداوندى است که پروردگار جهانیان است.


بخشنده و بخشایشگر است.


(خداوندى که) صاحب روز جزا است.


(پروردگارا) تنها تو را مى پرستیم و تنها از تو یارى مى جوییم.


ما را به راه راست هدایت فرما!


راه کسانى که آنان را مشمول نعمت خود ساختى،


 نه راه کسانى که بر آنان غضب کردى و نه گمراهان

من برگشتم

سلااااااممممم

خوبید؟

من همممین الان نیمه شب برگشتم...!!!سالمم هستم!

جاتون خالی عاااالی بودا،کلی خندیدیم

فردام کلاس دارم متاسفانه،کلا این هفته امتحانات زیادی هم دارم ،وووااییی میانترم**

شب بخیررر