آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

ببار بارون احساسم.‌‌...!**

سلام

بالاخره روز موعود رسید....!! خیلی وقته منتظرم

بالاخره آسمون اینجا بارید،اونم یه بارش حسابی..

از غروب تا الان داره میباره و تموم نشده

همیشه عاشق زمستون بودم بخاطر برف و بارونش،با اینکه منطقه کوهستانی هستیم اما چند سال اخیر آسمون هم کم لطف شده،به هر حال خداروشکر

زیر بارون نشستم و این پستو مینویسم،صفحه ی گوشیم داره خیس میشه..‌‌   ؛)

اول بگم که خیلی برام جالبه هر سال تو روز تاسوعا و عاشورا آسمون میباره!

امسال هم مثل پارسال زمستونمو تنهام و این انتخاب و ترجیح خودمه

دوست دارم برم زیر بارون قدم بزنم،دستامو از هم باز کنم،سرمو رو به آسمون بلند کنم ،و قطره های بارون صورتمو خیس کنه...دیگه کسی نمیفهمه داری گریه میکنی یا بارون صورتتو خیس کرده...

دلم میخواد یه جای خلوت باشم تا بتونم صدامو آزاد کنم و فریاد بزنم،آخ که چقدر رها میشم

دل تنگم،دل تنگ همه چیز و همه کس،حتی خودم،حتی خدا

وقتی بارون میباره آرزوهام پررنگ میشن،میشم پر از آرزو ..‌‌.  کی لحظه وصال به آرزوهام میرسه؟پر از انتظار،اما کاش این همیشه یادم میموند که این لحظه ها خیلی مهم ترن و بهترین روزهای زندگیم هستن

امسال نسبت به پارسال یکم تنبل شدم و این فاجعه است،اممممما من مثل همیشه به خودم مسلط هستم و میتونم همون مریم سابق شم،فقط برام دعا کنید.‌‌...!!

خدایا ممنونم که هوای دل مریمو داری،متشکرم

به قول مرتضای از دست داده:

بارون صدای احساسه

نم بارون چشامو میشناسه

تو رو از دست دادم،تو یه لحظه آدم دنیاشو میبازه



فکر میکردم امسال یکم متفاوت تر باشه،فکر میکردم یه دوست خاص دارم...اما نشد.اونو از دست دادم

چه میشه کرد،امیدوارم حالش خوب باشه

توی این روزهای ارزشمند منو فراموش نکنید دوستای گلم،از همتون بخاطر این که بهم سر میزنید متشکرم

تو روزهای آتی به درخواست بعضی از دوستان یکی از نوشته های خودمو میزارم

یا حسین (ع)


مهر پرمهرت تمام شد...!!

امروزآخرین روز "مهر" است

ولی تو همیشه "مهربان" باش...

سازت اگر عشق بنوازد

همه خلقت خواهند رقصید

زبانت اگر شیرین باشد

همه پروانه ها گرد تو خواهند آمد

قلبت دریای رحمت باشد

همه در آن جا خواهند گرفت

پس عشق را بنواز

با زبان دلت بخوان

و با قلبت پذیرا باش

مهرتان برقرار...

لحظه هایتان ناب

Its me....

من یک دختـــــــرم

تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که 

روزی تنهایم بگذارد..

روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده 

شده و "احســـــاس" نام گرفته ؛ ارزان 

نمی فروشمش ...

دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک

فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد ..

بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس 

نمی سپارمش ...


بــــــــدان "حــــــوای" کسی نـــــمی  

شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود ....



دل دلتنگم!

ای ماه زیبا!!


میبینی یار مرا؟!


گر دیدی او را به او بگو:


 ((دل تنگم برایش))

دریا صدایم میرسد؟!

گاهی دلم میخواهد خودم را


به جای نوشته هایم در«بطری» بیندازم…


و به دریا؛پرتاب کنم شاید؛


جایی…


کسی حرفهای دلم را بخواند…!

عنوان ندارد!!!

آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند


از آدم های یک ساعت دیگر میترسم


چون درگیر هزاران ثانیه اند


ثانیه هایی که در هرکدام


رنگی دگر به خود میگیرند !


  ---------------------


یه وقتایی،


یه حرفایی،


چنان آتیشت میزنه


که دوست داری فریاد بزنی،


ولی نمیتونی!


دوست داری اشک بریزی،


ولی نمیتونی!


حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!


تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،


به این میگن:


درد بی درمون....

هه.. :)

در مـัـیان ایــั้ــن همه نـ้ัـوشــ้ัـته

 ัهای مجـــ้ัــازی....


دلــــــ้ัــــــم بــ้ัـراے یـ้ัــک 

دسـ้ัــت خـ้ัــط واقعـــุ้ــــی 

تــ้ัــنگ شــ้ัــده اســ้ัــت 


ولـ้ัــی دنیــــ้ัـــای واقـ้ัــعی جای

دل نوشتن نیـســ้ัــــت!

نیمه به نیمه...آرام آرام!!دیوانه تر شدم!!!

از حال من مپرس که دیوانه تر شدم...


از حال و روز تو چه خبر؟؟


عاقلی هنوز!


میان ابرو و چشم تو گیر و داری بود


من این میانه شدم کشته، این چه کاری بود؟!


ملک الشعراءبهار

نیمه به نیمه...آرام آرام!!

من از خود نیمه‌ای را دیده بودم


 "عاقل" ...


اما       تو


مرا با نیمه ی دیوانه ی من آشنا کردی 


محمدرضا طاهری

سخت مراقب باش!!

گفـــــــــــــــتم خدایا همنشینم باش 


گفــــــــــــت : من مونس کـــــــــسانی هستم که مرا یاد کنند!


گفــــــــــــــتم چه آسان به دست می آیی؟!


گفــــــــــــــت: پس آسان از دستم نده!


برای همه ارزو دارم....!!

برایت آرزو دارم

که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.

که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.

چو باران٬آبی و زیبا

بباری٬شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم

به تنهایی نیالاید

خدا٬ این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد

چراغ راه خوشبختی.

بدانی آنچه را اینک نمیدانی.

برایت آرزو دارم

سعادت را٬طراوت را٬

بهشت و بهترین بهترین ها را.

عزیز روز های من

خدا را می دهم سو گند

که در قلبم برای تو

خدارا آرزو دارم.


تو دانی بگو..‌!!

این چه جامعه ای است که اهل 

آن از دوربین بیشتر از خدا 

میترسند؟؟


خاطره نوشت...!!

سلام دوستای من

یه وقتایی هست که زیادی وقت دارم مثلا!!

 :)))))

اون وقتا خاطره هام یادم میان

امروز رفتم به دوران راهنماییم

هر وقت کلمه ی راهنمایی رو میشنوم من

 کل اون سه سال برام خلاصه میشه تو یک 

کلمه!! *هنر*

روی صحبتم الان با معلم هنر سال سوم 

راهنماییمه که نذاشت معدلم بیست 

شه،بحث نمره نیستااااا!!

بحث اینه که من تمام دروس نهایی رو

بیست گرفتم اون وقت معدلم شد 19/97 

معلم هنر مهربونم!!!میخوام بدونم چرا

نمره ی هنر من شد 19/33؟؟   :))))

اصلا مگه میشه؟!مگه داریم؟!19/33 نمره است؟!

هیچ وقت نفهمیدم چرا واقعا!! شما 

فهمیدید به من هم اطلاع رسانی کنید!!


کمی تأمل....

دکتر هلاکوئی:

از همین امروز ، وقتی بچه 

هایمان به مدرسه می روند ، به 

ایشان بگوییم : 

عزیزم ! من نمی خواهم تو 

بهترین باشی ، فقط میخواهم تو 

خوشحال و خوشبخت باشی .

اصلا مهم نیست که همیشه نمره 20 

بگیری ، جای 20 می توانی 16 بگیری اما از 

دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.



عزیزم :از " ترین" پرهیز کن ، چرا که خوشبختی جایی هست که خودت را با کسی مقایسه نکنی.

حتی نخواه خوشبخت ترین باشی .

بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن.

همین.


یادمان هست که از وقتی به دنبال پسوند

 "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما گریخت. از

 19/75 لذت نبردیم چون یکی 20 شده 

بود.

از رانندگی با پراید و ... لذت نبردیم چون 

ماشین های مدل بالاتری در خیابان ، در 

حال خود نمایی بود.

از بودن کنار عشقمان لذت نبردیم چون 

مدرک تحصیلی و پول توی جیب او ، کمتر از 

بسیاری دیگر بود.

همچنین ، از خانه مان ، از شغلمان ، از 

درآمدمان ، از خانواده و دوستانمان و....


می خواهم بگویم تحت تاثیر آموزه های غلط

 ، بسیاری از ما فقط به " بهترین ، بیشترین 

و بالاترین " چسبیدیم ، در نتیجه تبدیل

به انسان هایی افسرده و همیشه نالان 

شدیم.....


کاش کمی خود را برانداز کنیم!   :)))))

و باز هم خدایا....

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس


تا آنچه را تو دیر می خواهی


 من زود نخواهم


و آنچه را تو زود می خواهی


 من دیر نخواهم


(دکتر شریعتی)

هشدار دلکم...!!

اگر روزی دلم گرفت یادم باشد ؛

که خدا با من است،

که فرشته ها برایم دعا می‌کنند،

که ستاره‌ها شب را برایم روشن خواهند کرد…

یادم باشد؛

که قاصدکی در راه است،

که بهار نزدیک است،

که فردا منتظرم می‌ماند…

که من راه رفتن می‌دانم و دویدن،

و جاده‌ها قدم‌هایم را شماره خواهند کرد.

اگر روزی دلم گرفت، یادم باشد،

که خدای من این‌جاست، همین نزدیکی‌ها

و من تنها نیستم…