آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

من برگشتم

سلام به همه دوستای مجازی

حالتون خوبه؟

یه مدت طولانی نبودم.امیدوارم لحظات خوبی روگذرونده باشید

من خیلی درگیر بودم،اولش فکر میکردم نتایج اصلا خوب نبوده اما الان دارم متوجه میشم که مثل همیشه بازم عالی بوده خداروشکر.
یه تغییراتی این مدت پیش اومد ک خالی از لطف نبودن...
چه روز و شبایی بود!!! خیلی هیجان انگیز بود....
خدایا ازت ممنونم.
**یه تشکر ویژه از همه دوستایی ک تو این مدت ب یادم بودن میکنم!
به خصوص نگان عزیزم و M.J*

Stay with me god

   دعای مطالعه

اللهُّمَ اَخرُجنی مِنَ ظُلَماتِ الوَهم

بار خدایا مرا از تاریکیهای وهم وخیال خارج کن

وَاکرِمنی بِنُورِ الفهم

و به من نور فهم و آگاهی عنایت فرما

اللهُّم اَفتِح عَلَینا اَبوابَ رَحمَتِک

خداوندا درهای رحمتت را به روی ما بگشا

وَانشُر عَلَینا خَزائِنَ عُلوُمِک

و گنجینه های علومت را بر ما بگستران

بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ

به حق بخشندگی ات ای مهربانترین مهربانان

 هرکه با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست نداده است   حضرت علی ( ع )



سلاااام ب همه دوستای گلم

من یه مدت نیستم،تاکید میکنم یه مدت!!  برمیگردم...

زهرا(dr-coffe) بیا باهم بریم! :))

اون دعای بالایی رو خوندید برا منم دعا کنییید!

فعلا خدانگهدار من و شما!!