آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

یادداشت اخرین روز تابستان....!!

من و مامان...!!


بعد از کلی وقت تصمیم گرفتم توی کارهای خونه به معنای واقعی(از اول تا اخر) به مامانم کمک کنم؛


چشمتون روز بد نبینه!!!

هر چی اصرار کردم که مادر من اجازه بده نصفشو امروز انجام بدیم نصفشو فردا،تو کتش نرفت که نرفت


از ساعت سه بعد از ظهر تا همین الان من ننشستم روی زمین

به معنای واقعی داغون شدما!!


البته نتیجه ی کار بسیار لذت بخش بود چون دیزاین اتاق خودم و بقیه اتاق ها تغییر کرد و تنوع جالبی شد،و اینکه بدن شیرازی تنبلم!!به این فعالیت احتیاج داشت


واقعا سرحال شدم


و یادی هم از گذشته کردم؛واقعا یاد روزهایی که خدمتکار داشتیم بخیر،چقدر خوب بود


و نکته ی بعدی اینکه قدر ماماناتونو بدونید خیلی کارشون زیاده


از همینجا به همه ی مادران از جمله فرشته ی مهربون خودم خسته نباشید و خدا قوت میگم


خلاصه خیلی خوش گذشت بخصوص خوراکی هایی از جمله گردو و حلوا و انگور و سیبی که به خودم پاداش دادم!!


کلاس های فردا رو هم که می پیچونم!!(مثلا من خیلی درس خونم!!)


و ان شاالله از شنبه با انرژی و عزم جزم میریم به سراغ دروس!!!


**از این به بعد گه گاهی از این روز نوشت ها واسه تنوع خواهیم داشت!!


موفق باشید

خدایی که همیشه هست...!

یک پرنده ی کوچک که زیر برگ ها


آواز می خواند 

.

.

.

برای اثبات خدا کافی است...!!


(ویکتورهوگو)

من هر وقت بخواهم می توانم....!!

من کسی خواهم شد که اراده میکنم بشوم...!!

ارزو طلب نمیکنم؛بلکه ارزو میسازم...


از حادثه ی جهان زاینده مترس؛خدا همیشه هست...

همسفر!!تنها بیاموز که در انتخاب راه درست به خود اعتماد کنی و اگر به بیراهه رفتی دوباره بکوش!


من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلک


چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم باشد!!!

باز هم شکست...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عشق پاییز....!قشنگ است....!

میبینی " پاییز " را ؟؟؟!!!

چقدر عجول است برای آمدن ... 


انگار خودش هم می داند خاطرخواه، زیاد دارد؛

انگار میداند خیلی ها دلشان گیر آمدنش است. 

اما ناز نمی کند؛ باجی هم به تابستان و شهریورش نمی دهد. 

میخواهد بیاید تا دوباره عاشقی را یاد عاشقان دل مرده بدهد. 

می خواهد یادشان بدهد هنوز می شود عاشق بود، عاشق شد و عاشق ماند.

می خواهد بنوازد "عاشقی به شرط باران" را ..

سلام غریبه ی اشنا.....!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هعی....

یه وقتایی که دلت گرفته ؛


بغض داری ،


آروم نیستی !


دلت براش تنگ شده ….


حوصله ی هیچکسو نداری !


به یاد لحظه ای بیفت که :


اون همه ی بی قـراری های تو رو دید؛


اما ….


چشمـاشو بست و رفت… !!!

دختر که باشی...

⇡دُخــــــــتــــَــــر

بـــــــــاشــــــــــیــــــے ⇐

♡قَلْبِت زود میشکَنه♡


⇜دُخــــــــتـــــَـــــر

بـــــــــاشــــــــــــے⇇ زود پیر میشے


☜ اَز بَعضے آدَما

☜ بَعضے اِتِّفاقا

☜ بَعضے دَرْدا

☜ بَعضے حَرفا


⇜دُخــــــــتـــــَر

بـــــــــاشــــــــــــے⇐⇇⇐ ♡دِلِت زود میگیره♡ 

√✘اَز عالَم و آدَم✘√


⇜وَقتے یہ حَرف دُرُشت بِشنَوے

⇜وَقتے دو رویی بِبینے

⇜وَقتے دُروغ بِشنَوے

⇜وَقتے خَر فَرض بِشے ⇜


دُخــــــــتـــــَـــــرکہ باشے

✘میدونے وَ میفَهمے✘

⇜تَنها رَفیقِِت

⇜تَنها حامے

⇜تَنها دِلسوزٍت وَ تَنها کَسے کہ

⇜دَستِش

⇜آغوشِش

✘بوےِ اَمنیَّت میده✘

☜پــِــــــــدَرِتــــــــــہ☞ 


⇡دُخــــــــتـــــَـــــر⇡

بـــــــــاشــــــــیــــــــے

✘√میدونے وَ میفَهمے√✘

اَکثَر آدَمایے کہ دورُ بَرِت پَرسه میزَنَن

☜ گُرگنَ

☜ دُروغَن

✘اَگہ یہ ذرّه مِهرَبون باشے

✘اَگہ یہ ذرّه دَختَر باشے ✧نابودَت میکنن

پس کجاست آن همه ادعا؟!

ﺑﺎ ﺗـﻮ ﻫـﺴــﺘﻢ ﺳﻬـــﺮﺍﺏ . . .

ﺗﻮ ﮐـﻪ ﮔـﻔﺘﯽ : : :

" ﮔـﻞ ﺷـﺒﺪﺭ ﭼـﻪ ﮐـﻢ ﺍﺯ ﻻﻟﻪ ﯼ ﻗـﺮﻣـﺰ ﺩﺍﺭﺩ؟ "

ﺭﺍﺳـﺖ ﻣﯽ ﮔــﻮﯾﯽ ﺗـﻮ !!!

ﭼـﻪ ﺗﻔــﺎﻭﺕ ﺩﺍﺭﺩ ﻗـﻔـﺲ ﺗﻨﮓ ﺩﻟـــﻢ ...

ﺧـــﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﮐـــﺲ ﺑﺎﺷـﺪ ؟؟؟

ﯾﺎ ﺑﻪ ﻗــــﻮﻝ ﺗـﻮ ﭘـﺮ ﺍﺯ ﻧﺎﮐـــــﺲ ﻭ ﮐـــﺮﮐـــﺲ ﺑﺎﺷــــﺪ ؟؟؟

ﻣـــﻦ ﻧـﻪ ﺗﻨﻬــــﺎ ﭼــﺸــﻤــﻢ ،،،

ﻭﺍﮊﻩ ﺭﺍ ﻫـــﻢ ﺷـﺴــــــﺘﻢ !!!

ﻓﮑــــــﺮ ﺭﺍ . . .

ﺧـــﺎﻃــــﺮﻩ ﺭﺍ . . .

ﺧــــﻮﺍﺏ ﯾﮏ ﭘﻨﺠـــــﺮﻩ ﺭﺍ . . .

ﺯﯾـﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑــﺮﺩﻡ . . .

ﭼﺘﺮﻫــــﺎ ﺭﺍ ﺑﺴــﺘﻢ . . .

ﻣــﻦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﻬـــﺮ ﭘﯿـﻮﺳــﺘﻢ . . .

ﻣــــﻦ ﻧﻮﺷـــﺘﻢ ﻫــﻤــــــﻪ ﯼ ﺣــــــﺮﻑ ﺩﻟـﻢ . . .

ﺁﺭﺯﻭ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﮔــﻔـﺘﻢ ﮐــﻪ : : :

ﻫــﻮﺍ . . .

ﻋـﺸــﻖ . . .

ﺯﻣـﯿﻦ . . .

ﻣـﺎﻝ ﻣـﻦ ﺍﺳﺖ . . .

ﻭﻟـــﯽ ﺍﻓـﺴــــــﻮﺱ ﻧـﺸـــــﺪ . . .

ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣــﻦ ﻧـﻪ ﻋــﺎﺷـﻖ ﺩﯾﺪﻡ ﻧـﻪ ﮐـﻪ ﺣــﺘﯽ ﯾﮏ ﺩﻭﺳــــﺖ !!!

" ﺯﯾـــﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣــــﻦ ﻓـﻘـﻂ ﺧــﯿـﺲ ﺷــــﺪﻡ "

باشی،نباشی فرقی نمیکند...

صدای پایش آرام آرام به گوشم می رسد

چیک چیک

گونه ام را بوسید

نم نم

از گوشه چشمم چکید

باز هم خاطراتم زنده شد

من و تو به یاد باران

یا شاید

به یاد تو , من و باران

فرقی نمی کند

چه در کنارم باشی 

چه در کنارش باشی 

زیر باران یاد تو مرا خیس میکند !

من از..... نمیترسم!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺍﺯ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﮑﺮﺍﺭ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﻧﮑﺎﺭ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﮑﺮﺍﺭِ ﺍﻧﮑﺎﺭِﻫﻤﯿﻦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺳﻮﺧﺘﻦ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﻦ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﮐﻨﺎﺭِ ﺳﻮﺧﺘﻦِ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﺎﺧﺘﻦ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺎﺧﺘﻦ نمیﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﺎﺧﺘﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺧﺘﻦِ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱ میﺗﺮﺳﻢ

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﺍﺯِ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ

ﻭﺍﺳﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭِ ﺍﻧﮑﺎﺭِ ﺩﻝِ ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ...!

الهی...

ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ...

به ﺭﺳﻢ ﺁﻥ ﭘﺮﺳﺘﻮﻫﺎﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﯼ ﺗﺎ بیکران در کوچ 

مرا هم مست باران کن ...

ﻣﺮﺍ هم روشنایی بخش ...

الهی چون اقاقیهای بی تاب شب باران ...

مرا بی تاب خود گردان ...

خدایا ...

ﭼﻮﻥ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﻫﺎ که از ﺷﺒﻨﻢ , ﻫﻮﺍﯼ ﻋﺸﻖ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ ...

ﻭ ﭼﻮﻥ ﮔﻠﻬﺎﯼ ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ که ﺑﯽ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ ...

به ﻣﺎ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺁﻣﻮﺯ ...

ﺍﻟﻬﯽ ﭼﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﺎﺭﺍﻥ ک ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ ﭘﺮ ﻣﺮﻏﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ را ...

ﺑﺸﻮﯼ ﺍﺯ ﺩﻝ ...

ﺑﺸﻮﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻩ،، , از پندار ،،,از گفتار،،از کردار ،، تمام آنچه نازیباست ...



بی تو...

عاشقی می کنم!


لـــــج می کنم!


بد اخلاق می شوم!


دست خودم نیست. . .


ساعت و زمان هم ندارد!


تــــــــو که نباشی. . .


زندگی به کام من تلخ است