آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

رها شدم:)

به نام خدایی که در این نزدیکی است!

سلام:)

حالتون خوبه؟

هععععععی....!! امروز کلا کتاب دستم بود ولی خب همونطور که خبر دارید چون مهمون داشتیم به طور مداوم نخوندم،کم و بیش و بالاخره همیییین الان تموم شد! امیدوارم که همه اون مطالب یادم بمونن! اخه حیفه که امروز همه رفتن کنار یه رودخونه بسیار زیبا و من موندم خونه درس بخونم!

عصر همه تو حیاط نشسته بودیم و صحبت میکردیم و موضوع هم درمورد خودمون بود! :) یهو زن داییم برگشت سمت من و خندید (شوخ هستن) گفت مریم با همه ما فرق داره اصلا متفاوته من که میگم یه روزی هم از ایران میره :) ......... من نظر در این مورد دارم ولی شاید یه روزی اینجا درموردش نوشتم!

از عروسی بگم!! کـــــــــاملا با عروسی قبلی متفاوت بود! تفاوتش هم این بود که این اشنا بود،فـــــــــــوق العاده عروسی بزرگ و شلوغی بود و به زور توی باغ جا شده بودن مهمونا :)) عروس هم ، هم اسم من بودن و همسر گرام حسین نام بودن!

امیدوارم خوشبخت شن

میدونم همتون به این دعا احتیاج دارید و منم از این قاعده مستثنی نیستم :) 

* خدایا در شبهای امتـحان به قلب ما آرامش و در روزهای امتـحان حافظه ای بس طولانی عطا کن :) الهی آمـــــیــن!

نظرات 8 + ارسال نظر
نگان چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 20:34 http://negan-1.blogsky.com

انشالله
الهی آمین

ممنون عزیزم
بوووس

MANANDE MAH شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 20:23 http://manandemah.blogsky.com/

درس خیلیییی خوبه . عاشق درس و رشتمم. حتما تلاش کن براش که ضرر نمیکنی

me شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 19:16 http://rava-ham.blogsky.com

سلااام چطوری؟؟؟:)

خخخ مبارکه پس بلاخره رها شدی

من که حتما میرم** از ایران خوشم نمیاد.

وقتی میبینی نظم و انضباط نیست حالت بهم میخوره

همه جا بی نظمی من که حالم بهم میخوره://

نمونه بارزش: امروز ترمینال بودم برا اومدن به خونه منتظر تاکسی!!!

این خلاف میکرد اون جاده دور میزد و و و

فقط این نیست! درسته یه جا هایی هنجار هاشون با ما فرق داره

اما برا اونایی که متفاوت فکر میکنن، عالیه؛))

ایشالا شاهد خوشبختی شون باشم.

برا تو دوست خوبم هم ارزوی موفقیت دارم

دعا هم چشم

سلام مرسی خوبم تو خوبی؟
چقدر انرژی منفی دادی ب ایران‌!!
وطنم پاره ی تنم :))
موفق باشی،برو خوش بگذره!!
مرسی

امید شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 08:34 http://fateme-goli.blogsky.com

با عرض سلام و خدا قوت

خدایا به ما پسرها هم حوصله ی خواندن قبل از امتحان را عطا بفرما و یه کمک بکن که برای اولین بار درس خواندن برای امتحان را به شب امتحان موکول نکنیم
والا
چه وضعشه

خیلی وقته به این وبلاگ سر میزنم و مدیرش 99 و نیم درصد وقتش رو در حال درس خوندن بوده

والا اگه شما خانوما این همه استعدادتون رو توی همسرداری و خونه داری و فرزندداری صرف میکردین،هم زندگی ها قشنگتر و دوام تر میشد،هم آمار طلاق پایین میومد و هم اینقدر پسرِ بیکار توی مملکت وجود نداشت

بانک میریم،دختر نشسته
بیمارستان میریم،دختر میاد بالا سرمون
پلیس + 10 میریم ،دختر
+18 میریم ،دختر
خود دخترا ما پسرا رو روانی کردن،اونوقت پیش روانپزشک هم که میریم،دختره

ای خداااااااااااااااااااا
از دست این دخترااااااااااا

سلـــــام
چه انتقادی!
خب همه اینها از قدرت خانوما میگه دیگه!هرچی بخوان میتونن انجام بدن،حالا فکر کن خانومی که یکی از این پستها رو داره و خانه داری وهمسرداریش هم میکنه،اون چطور؟! اونم نقد میکنی؟
اگه یکی هم فقط یکیشو انجام بده از ناتوانی نیست اونم خواست خودشه
میدونی؟! درواقع مردها فـــــــــقــــــط به یه اسلحه نیاز دارن!!! اونم اینه که رگ خواب خانومو پیدا کنن!! دیگه تمــــام مشکلات حل میشه
امان از روزی ک نتونن پیداش کنن!!
خخخ
منم شبای امتحان درس میخونما:))‌ خخخ
الهی امین!!

لبخند ماه شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 07:49 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام مریم بانو.


خارجه رو دوست داری؟
من دیشب خواب دیدم رفتم خارج

موفقیتت ارزوی منه خانم جان

سلام عزیزم
میشه گفت
خخخخ چ ذهنهای نزدیکی!
ممنونم عزیزم منم همینطور

بهنام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:41 http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
این اعتقادات مذهبی در ایام امتحانات واقعا جای بحث و بررسی داره!

سلام
نظرت چیه یه پست بنوسی راجع ب همین؟!

EMDI شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:29 http://www.emdi.blogfa.com

من آنلاین نیستم که


خودمو زدم به آنلاینی

خخخخ بله !
خوش باشی پس :)

EMDI شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:23 http://www.emdi.blogfa.com

کتاب دست گرفتن خودش هنر محسوب میشه

خوندن کتاب که انقلاب به حساب میاد

من هم خوندم هم دستم گرفتم
قهرمانم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد