آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

گردش :)

کسایی که جدیدا اومدن وبم اگه این پست هم بخونن دیگه واقعا مطمئن میشن که من همش بیرونم!!

درحالی که اصلا اینطوری نیست!

به من چه که دیروز هم با یه عده دوستام رفتیم بیرون! یه طبیعت خلوت که کسی جز من و اون چهارتا دوستم نبود! خیلی سرسبز و زیبا بود.....من مهمون همه اون چهار تا بودم! دوتا از اونا دست خالی اومده بودن و کلی از قیافه مظلومشون خندیدیم!

اخرش راه من و دوستم از اونا جدا میشد...اونا رفتن و ما موندیم با یه دشت وسیع که توسط ده تا سگ!!! احاطه شده!

حالا شما وضعیت منو با توجه به اگاهی از اون سوسکه تصور کنید!!! رفتم خونه همین دوستم و بعد ساعت هفت و نیم برگشتم خونه...

و حالا امرووووز!!! من و موندم و یه پروژه که باید سه شنبه تحویل بدم و تا الان سراغش نرفتم!! نمیدونم باید از کجا شروع کنم،ولی میدونم که فقط امروزو وقت دارم!!

فردام عروسی  دعوتم :) شنبه هم یه امتحان سخت منتظرمه!

.++ گاهی اوقات ادمها یه اشتباه هایی میکنن که هیچ وقت جبران نمیشه! پشیمونی هم فایده نداره،پس خوب فکر کنید و درست تصمیم بگیرید (با خودمم!! شما که خودت میدونی این چیزا رو!! )

نظرات 9 + ارسال نظر
me پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:51 http://rava-ham.blogsky.com

عاقا به درست هم برس چ وضیه

ایشالا خوش بگذره بهت

سوسک و الان سگ!!! مواظب خودت باش ما یه مریم که بیشتر نداریم

خخخخخ باااشه

عاطفه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:36 http://www.ati-91.blogfa.com

سلام عزیزززززززززززززززم
وای گردش به به خوش گذشته حسابی ..هاپو که ترس نداره فقط ادم از وحشیش میترسه حالا اهلی بود یا وحشی؟؟من که تفاوتشون رو نمیدونم مدیونی اگه فکر کنی میترسم
یه بار سوسک تو دستشویی اومد رو پام خدا نصیب نکنه پریدم بیرون ملت رو کف حیاط بیهوش شدن از خنده

سلااااااااام مررررررررسی فدات اجی
خخخخخخخخ وحشی بود،اونایی ک وحشی ان میفتن دنبالت
:))))
ماجرای سوسک منو پستهای پایین بخون بفهمی اوجش کجاست :)))
تو ک خووووبی

مرضیه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:34 http://parvardegareman.blogfa.com

نه عزیزم کنکوری نیستم ممنون شما هم موفق باشی

ب هرحال موفق باشی فدات شم
مرسی

نرگس چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:24 http://29mm.blogsky.com

دوست دارم به اسمان بزنم

تا نگاهم به ماه برگردد

می فروشم خدای نورم را

روز گار سیاه برگردد

.........

نگان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:58 http://negan-1.blogsky.com

خخخخخخخخخخخ
موفق میشی!!!تمام تلاشتو میکنی!!!!
خوبه باشه!!

:)))))))))
بله بله اجی مرررررسی بووووس

vahid چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:40 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
بعله عاقا عادما گاهی اوقات اشتباهاتی میکنن ولی بنده دارم میخوام همیشه از استراتژیهای متفاوتی استفاده کنم...
متفاوت کشوریه در قارهء معظم له... متفاوت یه کشور پیشرفته اس و،متفاوتیها بنظر بنده، آدمای خونگرمی هستن...خونداغ هستن فی الواقع...دمای خونشون چیزی حدود هشتاد درجهء سلسیوسه... متفاوتیها در تلاشن،دمای خونشونوُ به صد و بیس درجه برسونن حتی...
خونشون عاخه توی این دما به جوش میآد آ باعث میشِدبهتر بتونن،استراتژی تولید کنن...اینوُ یه تحقیق علمی در سال گذشته به ما نشون داد؛
تکرارشم نشون داد حتی... ما رفته بودیم خونه شون... یه خونه بود توی،
دورافتاده ترین منطقهء متفاوت... این تحقیق علمی تنها اونجا زندگی میکرد؛
و معتقد بود همه چی امکان پذیره... ولی همه چی ممکن نبود فی الواقع... منحیثالمجموع من نفعمیدم که او گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند یا نه...!!! کسی چیز نکرده تا حالا؟؟

سلام!!!!!!
بللللللللــــــــــه!!!!!!!
اصلا شما خیلی هم متفــــاوت صحبت میکنیـــــــــد!!!!!!!!
ب سخـــــــتی فهمیدم!!!

parisa چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:14 http://www.parisa95konkori.blogfa.com

سلااااام خااااانوم همیشه در گردشــــ
خوبی؟؟
اوووه ما هم عروسی داریم فردااا خخخ...
روزای بسی شلوغ رو سپری میکنیاااا..خیلی عااالیه
ان شاالله همیشههه خوش باشی گلیییی
امیدوارم ایندفعه دیگه ادرسمو اشتباه ننوشته باااااشم خخخخ

سلااااااااام خانم عزیز :)))
خخخخ
مرسی فدات تو چطوری؟
به به مبارکه!
اررررره خعععععلی شلوغ :)
همچنییییییین مررررررسی عزیزم
ن فک کنم درسته خخخ

MANANDE MAH چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:32 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممممممممم

خخخخ . بشین سر درست دخترررر :)))

خوشبگذره عروسی بهت

سلــــــــــــــــــــام
خخخخخخخخخ :)))
چشم!!!!
مرسی عزیزم جات خالی

دیزل ژنراتور چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:12 http://tavangenerator.ir

ممنون از مطالب خوب و مفیدی که در سایت قرار می دهین

خواهش میکنم لطف دارید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد