آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

:)

سلــــــــام

تورگردشگری فووووق العاده بود،مکان های مختلفی از جمله مسجد صورتی،خانه زینت الملوک،حافظیه،پارک ازادی،شاه چراغ و... رفتیم و ماشاالله همه جا هم پـــــــر از توریست! حدود  ۷۰% از المان بودن،۱۰% فرانسه و ایتالیا و بقیه هم پراکنده

خیلی هاشون به زبان انگلیسی مسلط نبودن! خیــــلی جالب بود برام،اونا اصلا احساس غریبی نمیکردن فقط هم بخاطر مهمون نوازی ایرانی ها

تعداد محدودی هم از ایران میترسیدن و نسبت ب پوشش ایران معترض بودن بخاطر هوای گرم،اما بینشون افرادی ک واقعا ب فرهنگ و رسوم ایران احترام میذاشتن زیــــــــاد بود و همین دلگرم کنندس

از اکثرشون ادرس میل گرفتم و خودشون درخواست کردن که عکس براشون بفرستم و منم اینکارو کردم!

خیـــلی براشون قابل تحسین بود که من ب راحتی و حتی بهتر از بعضیهاشون باهاشون صحبت میکنم و ارتباط برقرار میکنم!

خخخخ یه چیـــــــــزی!!! ظاهر من هم یکی از مواردی بود که درموردش باهام صحبت میکردن :))

این تور یکی از خاطره انگیز ترین اتفاقات عمرم بود

شبش هم رفتم عروسے که باید بگم خیــلے مسخره بود!!! و چون باغش کنار رود بود و هوا بسیــــار سرد بود خیلی زود برگشتم خونه شام هم نخوردم! اصلا نمیدونم چی بود! 

جمعه درحال درس خوندن گذشت و امتحان امروز خوب بود، اون نتیجه ای که بـــــــاید میگرفتم نبود اما موفقیت امیز بود! ب هرحال وقت زیادی هم نداشتم

این روزها هم درحال درس خوندن میگذرن!

بقیش بمونه برای پستهای بعدی !

دوستهای وبلاگی عزیــــزم برای همتون بهتـــــرین ارزوها رو دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
نگان یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:44 http://negan-1.blogsky.com

سلام!!
شهر ماهم خیلی توریست میاد ولی من هیچوقت نتونستم باهاشون ملاقات کنم !!یا حر بزنم
خوشبحالت!!!!دل من خیلی میخواد بایه خارجی حرف بزنم!!!
خوشحالم بهت خوش گذشته!!!خوووووووووبه که امتحانتو خوب دادی!!برات آرزوی موفقیت میکنم

سلام عزیزم
مـــــــرســـی
کار سختی نیست یه بار امتحان کن!!
فدای تو

دلژین یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:01 http://delzhin313.blogsky.com

به به همیییشه به گردش....
اینقدر دلللم عروووسی مییییخواااد
عمرا بدون شام برگردم خونه:)))
موفق باشیییی

مــــرسی عزیزم
واقعا؟؟ من این پنج شنبه هم عروسی دعوتم!!! بیا با همدیگه بریم!
خخخ اخه سررررد بود!!!!!
همچنیـــن

rava یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 05:33 http://rava-ham.blogsky.com

نیومدی!!

من رفتم بخوابم

اخی ببخشید درگیر بودم
شب بخیر!!

rava یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 05:28 http://rava-ham.blogsky.com

سلااام

خدا رو شکر که بهت خوش گذشته و از اتفاقای خوب زندگیت بوده؛)

اره اونا رعایت میکنن اما به خاطر تفکرات غلطی که تو اونا شکل گرفته

از ایران میترسن!!!

تو هم خسته نباشی که اینقدر باهات راحت بودن چون در ارتباط قوی هستی**

موفق باشی

متاسفانه تو سایت ها هم سرچ کنیم عکس های جالبی مشاهده نمیکنیم
از ایران، کاری خوبی کردی که فرستادی براشون؛))

از حجاب تو چی میگفتن؟؟

از محدود کسایی بودی که به نحو احسن استفاده کرده از این اردو

تفریحی-توریستی

همچنین برای تو

سلاااام
مــــــرســـــی
اره اللته بیشتر بخاطر بحثهای سیاسی هست تفکراتشون
مرسی سلامت باشی
از حجابم نمیگفتن! میگفتن شما خیلی جذاب و زیبایید
البته من از چند نفرشون درمورد پوشش ایرانیها پرسیدم نظرات متفاوتی داشتن،قابل تحمل بود

پ حسااااااااابی خوش گذشته(((:

اررررره
جای شما خالی بود
سلااام!!! خوبی؟نیستیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد