آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

وضعیت

پست hibye همچنان برقرار هست ولی من نمیتونم ننویسم!!

خلاصه که اگه یه وقت اومدنم تاخیر داشت دلیلشو توی پست hibye بخونید!

اهنگ این روزای من : دریا_امین رستمی :)

سواااال!!!!!!    1. چرا میاید وب مطالبو میخونید کامنتی برام نمیذارید؟؟  :/ 

امار بازدید زیاده ولی کامنت کمه :(

عصنشم اعتراض دارم

2. وبلاگ لبخند ماه ادرسش تغییر کرده؟؟؟ من نمیتونم برم ک:/

نظرات 4 + ارسال نظر
آبانا سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 16:10 http://abanac.mihanbloh.com

خب الان چی بگم؟؟!! کامنت از کجا بیارم؟!

:///

پستامو جواب بده نمیخواد از جایی بیاری

امید سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 07:44 http://Fateme-goli.blogsky.com

خدای مهربان من
خدای آسمان و دریا
سپاسگزارم برای مهربانی ات@سپاس برای صبحی دیگر و نفسی دوباره و سپاس که روزی دیگر به من اجازه ی زندگی دادی

سلام
ممنون سرمیزنی بهم

me دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 22:13

سلام دوست عزیز
خسته نباشی
وبم شروع به کار کرد حتما خبرت میکنم

سلام
سلامت باشی
منتظر هستم،فقط من ادرسشو یادم رفته!!! ادرس هم بهم بده
مرسی

E.M.D.I دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 20:57 http://www.emdi.blogfa.com

سلام

فعلا بچه ها همین ها رو می خوان به امید خدا بعدا جک میزارم در حال فکر کردن هستم

سلام
اووم باشه قبول
ولی درکل هرچی خودت دوست داری بذار بقیه هم مجبورن خوششون بیاد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد