آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

Hi bye :))

سلااام

امیدوارم همتون حالتون خوب باشه و ایام ب نیز ب کامتون:)

اومدم بگم حدودا دوماه نیستم!!! فراموشم نکنید:) خخخ

برام هم دعا کنید امتحاناتمو با موفقیت پشت سربگذارم

نیام ببینم وبتونو بستید و رفتیدااا. !!!

خلاصه ک خداپشت و پناهتون!

: خیلی بده ک یه پزشک روزی که امتحان تخصص داره تصادف کنه و جونشو از دست بده،متاسفم :(  (سارا.ش)

خدا رحمتش کنه

و حالا یه شعر از فریدون مشیری:

من به این جمله نمی اندیشم!

به تو می اندیشم!

ای سراپا همه خوبی،

تک و تنها به تو می اندیشم!

همه وقت،همه جا،

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم!

تو بدان این را تنها تو بدان تو بیا،

تو بمان با من تنها تو بمان!

جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب!

من فدای تو،به جای همه گل ها تو بخند!

اینک این من که به پای تو در افتادم باز

ریسمانی کن از ان موی دراز،

تو بگیر،تو ببند!

تو بخواه!

پاسخ چلچله ها را تو بگو

قصه ابر هوا را تو بخوان!

تو بمان با من،

تنها تو بمان!

در دل ساغر هستی تو بجوش!

من،همین یک نفس از جرعه جانم باقی ست،

اخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش!


//تولد دوست شاعر عزیزم هم که چهارم اردیبهشت هست از همینجا تبریک میگم؛با بهترین ارزوها

نظرات 7 + ارسال نظر
reza دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 23:07 http://shadyakh.blogsky.com

ممنونم

vahid دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 15:54 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
با امید به خدا بهترین خواهیی شد
برقرار باشی

سلام
ممنونم از لطف شما

me یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 20:15

سلام عزیزم:)
ایشالا موفق باشی و تو لباس سفید پزشکی ببینمت
خدا رحمتشون کنه!
تولد دوستت هم مبارک
منم نهایی دارم
بریم بترکونیم...

سلام دوسیو
مرسی لطف داری
میگماااا!!! الان هم سفید پوشیدم
خخخخ
حدس میزدم اومده باشی
ممنون همچنین رفتگان خودتون
اره تولدش مبااااااارک
موفق باشی

آبانا یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 12:21 http://abanac.mihanbloh.com

برو بسلامت! ولی الان چه وقت امتحانه؟ میانترمه؟؟
اون خانم دکتری که گفتی هم عم انگیز بود..

سلامت باشی
اره میانترم هست وکلاس های زیاد و درگیری خلاصه
خیلی...

EMDI پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 03:52 http://EMDI.BLOGFA.COM

خب چه خوب و چه باحال که با شما هم رشته ام

باعث افتخار منه

ممنونم

MANANDE MAH سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 20:26 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممممم

موفق باشییی. برو ببینم چیکار میکنی :)

سلام
مرررسییییی!!!
کولاک میکنم خخخخ
تو هم موفق باشی

نگان سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 18:26 http://negan-1.blogsky.com

سلام مریم جونم
خداحافظ!!!!!
امیدوارم موفق باشی و باشم !!!!!
من وبمو نمیبندم !!!قول دخترونه!!!!!
تسلیت میگم!!!
و تولد دوست عزیزتم مبارک!!
مبااااااااااااااااااااااااااااااارک انشالله زندگی خوبی داشته باشه!!
و همیشه برای هم دوستای خوبی باشین
بااای باای

سلام عزیزدلم
مرسی ایشالله
من رو قولت حساب میکنم!
مرسی سلامت باشی
ایشالله،منم واقعا براش همین ارزو رو دارم
ممنون
فدات
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد