آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

الها...ای یار همیشه مهربانم...دلم بهانه اغوشت را دارد...

  • خدایا دستم را رها نکن. . .
خدای من،خدای خوب و مهربانم،خدای بخشنده ام،دست هایم را بسویت دراز کرده ام
  • خدایا دستم را رها نکن. . .
    خدای من،خدای خوب و مهربانم،خدای بخشنده ام،دست هایم را بسویت دراز کرده ام تا که محکمتر از قبل آنها را بگیری چرا که عمریست دستانم را گرفته ای؛أما چندیست که دستهایم از دستهایت رها شده از فرط گرمای بین دستهایمان!!!،خدای مهربانم نگذار دست هایم را به پیش کسی جز تو دراز کنم،مرا این بنده گناهکارت،این بنده حقیرت را لحظه ای به خود وامگذار تا پای در راه خطا نگذارد؛حضور تو خدای من در زندگی پر ز غم و دردم عطر پاکی را با خود به ارمغان خواهد آورد. . .

    در این روزها بیشتر از قبل محتاج گرمای اغوش توام....

    نظرات 5 + ارسال نظر
    دلداده چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 02:50 http://emammhr.blogfa.com

    خدایا مهربونم .. مرا به خاطر همه اون کار های که بهت قول داده بودم و نتواستم انجام بدم ازت عذر می خوام ... خدایا منو شرمنده خودت می کنی که اعلی رقم تمام کاستی های من نسبت به خودت همواره نعمات و الطاف خودت را نسبت به این بنده نا چیزت قطع نکردی سر بر آستان کبریات می گذارم و از ته دلم شکرت می کنم ... منو به رحمانیت ببخش ... بهت قول میدم ...خوب تر میشم ......

    امید یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 00:49 http://Fateme-goli.blogsky.com

    مهربانم،مهربان ترینِ مهربان ها،عزیزم،خدای من،ممنونم که از رگ گردن به من نزدیک تری،ممنونم که سعادتِ دوست داشتنِت رو بهم دادی￿

    والا دوستت دارم

    ￿خدا جونم به همه آرامشی بده از جنس خودت

    Meredith Grey شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:31 http://dr-coffe.blogsky.com

    خدا با توعه.بهترین چیزها و اتفاق ها رو برات پیش میاره.من مطمنم

    مرسی عزیزم
    ایشالله

    لبخند ماه شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 08:39 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

    خدا همیشه هست.. ماییم که همش گم میشویم

    اره واقعا
    ب امید گم نشدن...

    EMDI شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 00:32 http://EMDI.BLOGFA.COM

    سلام
    الحمدلله به لطف شما خوبیم
    نه که هیچ هیچ نیا نه این طور نیست
    من میدونم شما دختر خوبی هستید و درساتون رو خوب خوب می خونید ولی من بر حسب وظیفه گفتم

    سلام
    خداروشکر
    خخخ مرسس از لطفتون
    چشم!!

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد