آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

:)

سلام:)

خوبید؟حالتون چطوره دقیقا؟!

اینم از اخرین روز تعطیلات ولی من هنوز نرفتم خونه متاسفاااانه!!

بازم روز از نو و روزی از نو!!!

من ک خودمو از 19اسفند مرخص کرده بودم حالا دوباره همه چیز مثل سابق میشه!

برگردید سرکار و خونه و درس و مشق و زندگیتون:))

بازم بیایم اینجا و از روزمرگی هامون بگیم،بیایم بگیم سرکار،خونه،مدرسه،دانشگاه چی گذشته! 

چیزی نیستا!!! فقط یه بیست روزی بود جوگیر شده بودیم:))

دوس داشتم از فردا برگردم سراغ زندگیم ولی هنوز برنگشتم شهر خودم!

ایشالله فردا

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و دلتون شاد باشه

نظرات 5 + ارسال نظر
نگان یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 20:14 http://negan-1.blogsky.com

___________________________________
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________
موفق باشی خوشگل خانوم!!
چشم !!!!!مثل همیشه!!

مرسی فدات
چشمت بی بلا گل دخمل

میفروش یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 13:48

سلام
ما که بیشترش رو سر کار و خونه و زندگی بودیم
اصلا من که همیشه سرکار هستم !!!
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام
خخخم
موفق باشی
مرسی

me یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 01:52

سلام
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه تعطیلات؛)
منم در کنار دوست خوبمm.yخیلی خوش گذشت*
منم جایی نرفتم،تنهایی خونه بهترهاا خخخ
سالی خوب براتون ارزو دارم:)
ممنون از پست های زیباتون...
انشالا بیشتر ببینیمت

سلام
مرسی
لطف داری me!!
خوب بود
خداروشکر

امید شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 12:40 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام
عالی هستیم همه
آره 13 هم بدر شد و رفتیم تو 14
و همه چیز باز شروع شد

سال 95 بهترین سال زندگی همه باشه،ان شاءالله
برای من که بهترینه به امید خدا

منم عید امسال تا الان که چهارده فروردین هست،هیچ جا نرفتم و سر کار بودم و خدارو شاکر هستم

کاش دلیل خونه نرفتن رو هم تو این تعطیلی بنویسی

سلام خداروشکر
ایشالله
خوبه اینم یه نوع هست!موفق باشی
من خونه خالم ی شهر دیگه بودم،اینم دلیلش
الان دیگه خونه ام

آنا جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 23:25 http://aamiin.blogsky.com

بیست روز؟! ماشالا چه تعطیلات طولانی داشتید!

بیست روز و یا حتی بیشتر!!!
خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد