آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

وضعیت

سلام

اونقدر اسیر دنیای واقعیم شدم ک مجازیمو فراموش کردم

اومدم میبینم چقدرررر دلم برای دوستام تنگ شده،همه اونایی که حتی یک بار ب وبشون رفتم،اما اونا منو فراموش کردن ظاهرا....دوستای من حالتون خوبه؟امیدوارم خوب باشید همگی

وای خدای من....چه سرما خوردگی بدی بود....در حد همون انفولانزا

الان حالم خیلی بهتره خداروشکر.....

دو روز غایب شدن سرکلاس ها،و بعد یه موج ناامیدی و افسردگی ک سراغم اومد....نمیدونم دلیلش چی بود و چی هست

انگار خودمو گم کردم،نمیفهمیدم چرا زندم....

خلاصه بگم...یه مرده متحرک

امروز خیلی بهترم،خیلی....مثل الانم!

تنها چیزی ک یادم میاد حضور دوست مهربونم کنارمه...خیلی گله.منو ب هیچ وجه تنها نمیذاره

چقد داشتن یه دوست بهت دلگرمی میده حتی اگه کمکی از دستش برنیاد....*ح.ن*

دوستاتونو حفظ کنید،یه روزیی یه جایی یه طوری به سراغتون میان ک خودتون باورتون نمیشه....

بیاید برای همه مریض ها بخصوص بچه کوچولوها یا اونایی که هزینه درمان ندارن یا صعب العلاج ها دعا کنیم....کاش خدا همشونو شفا بده...حال دل همشونو خوب کنه

بیاید برای پدرها و مادرها دعا کنیم

بیاید برای خودمون دعا کنیم....دعا کنیم دچار روزمرگی نشیم،ناامید نشیم،متوقف نشیم....همیشه در تلاش و تکاپو باشیم

مهم تر از همه بیاید برای امام زمانمون دعا کنیم....اللهم عجل لولیک الفرج

بیاید دعا کنیم که خدا حال دل همه رو خوب کنه...که وقتی نفس میکشیم زندگی رو لمس کنیم....

خدایا......همیشه مهربونی،همیشه مهربونی میکنی...میشه اینبار یکم بیشتر؟! ازت ممنونم....

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

نظرات 18 + ارسال نظر
vahid یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 19:47 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و شب بخیر
پ آپ شو پَ
بعد نیای بوگُوی چرا سر نمیزنین به مَنا

سلام
خخخخ حق داری!!!
:))
اپم

marzieh جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 18:05 http://parvardegareman.blogfa.com

باسلااام
خوشحال میشم به وب منم سری بزنی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

یاعلی...

سلااااام:))؟
باشه عزیزم حتماااا
اونم موافقم

فاطمه جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 15:22 http://aji2002.blogsky.com

هــمــان
صِــفــــر
بـاش!!


هــمــان دایــــره
ســـاده
و خــــالی


کــــه بــــا حـــضــورش روبـــــروی هـــر عـــددی


آن عـــدد را تـــا ده هــا وصــدهـــا بـــرابــر


ارزش
مـــی بــخــشـــــد!!!!

مرررسی
چشم

نگان دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 17:54 http://negan-1.blogsky.com

سلام مریم جونم حالت چطوره؟؟؟ منو بخاطر دیر اومدنم ببخش







عاشقانه ای با خداوند
به نام تو


هوا هر وقت که بارونیست تو فکر من چراغونیست

پرم از خاطرات تو همونایی که میدونی


مگه یادم میره یک دم تا هر وقتی که من زندم

تو بانی یه مشت شعری هم الآن هم در آیندم


دلم میخواد بیام پیشت بذارم سر روی دوشت

بگم میمیرم از عشقت برم گم شم تو آغوشت


من و تو زیر بارون بود به جون هم قسم خوردیم

تو چشم هم نگاه کردیم نگاه کردیم از عشق مردیم


سر تا سر خیال من هزار تا باغ دل گشاست

هزار تا عشق دم بخت منتظر یه پاگشاست


تو سر سراش یه مثنوی راز و نیاز معنوی

پس تو کجایی ابدی؟ کجای این تیر شبی؟


رو آیه های بارونی نوشتم بسته به تو جون و سرنوشتم

تو مظهر تحملی تو ماهی عشق منی برام تو تکیه گاهی


سرتاسر خیال من نقاشی های کاشی هاش سبز میشن و ناز میکنن

بس تو شبا تو کوچه هاش هوای آواز می کنن


شمایل جمال تو قلبمو روشن میکنه

نمیدونی که عشق تو چه کاری با من می کنه

رو آیه های بارونی نوشتم

سلاااام عزیزدلم
مرررسی ک میای:)
بوووس

نگان دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 17:49 http://negan-1.blogsky.com

عاشقانه ای با خداوند
به نام تو


هوا هر وقت که بارونیست تو فکر من چراغونیست

پرم از خاطرات تو همونایی که میدونی


مگه یادم میره یک دم تا هر وقتی که من زندم

تو بانی یه مشت شعری هم الآن هم در آیندم


دلم میخواد بیام پیشت بذارم سر روی دوشت

بگم میمیرم از عشقت برم گم شم تو آغوشت


من و تو زیر بارون بود به جون هم قسم خوردیم

تو چشم هم نگاه کردیم نگاه کردیم از عشق مردیم


سر تا سر خیال من هزار تا باغ دل گشاست

هزار تا عشق دم بخت منتظر یه پاگشاست


تو سر سراش یه مثنوی راز و نیاز معنوی

پس تو کجایی ابدی؟ کجای این تیر شبی؟


رو آیه های بارونی نوشتم بسته به تو جون و سرنوشتم

تو مظهر تحملی تو ماهی عشق منی برام تو تکیه گاهی


سرتاسر خیال من نقاشی های کاشی هاش سبز میشن و ناز میکنن

بس تو شبا تو کوچه هاش هوای آواز می کنن


شمایل جمال تو قلبمو روشن میکنه

نمیدونی که عشق تو چه کاری با من می کنه

رو آیه های بارونی نوشتم

نگان دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 17:46 http://negan-1.blogsky.com

سلام مریم جووووونم ببخشید من این دفه دیر سرزدم !!
عزیزم منم یه موج افسردگی سراغم اومده!!!!
البته یه ایده دارم روز هایی که ساعت5 صبح از خواب پامیشم حالم در طول روز بهتره!!!!
تو هم حتما امتحانش کن
البته ممکنه حالت یکم بخاطر سرماخوردگی بده!!
عزیزم امیدوارم زود خوب شی!!

سلااام عزیزم
مرررسی چشم امتحان مبکنم
خدابدنده الان خوبی؟؟

آبانا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 08:27 http://abanac.blogsky.com

خدارو شکر که بهتری..

مرسی عزیزم

خاموش شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 08:24

سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه
منم این روزا یه کم زیادی درگیرم
اینه که نیستم یا شاید کمتر هستم
هرجا که هستی ایشالا حال خودت حال دلت حال دنیات عالی باشه:)

سلام عزیزم مرسی
ایشالله ایام ب کامت
موفق باشی

نورا جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 18:37 http://eskelet.blog.ir

سلام مریم گلی
خوبی آجی؟؟دلم برات تنگ شده
چرا نا امید عاخه ؟؟
اصلا دوست خوب نعمت است خدا نصیب همه بکنه

سلام دوسی
منم همینطور عزیزم
خودمم نمیدونم!!
اره وافعا الهی امین

vahid جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:29 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب و احترام
و خداوند در قرآن میفرمایند :
وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ
و چون بیمار شوم او مرا درمان میبخشد.
خوشحالم که سلامتیتان را به دست آوردید.
پیشنهاد میدم به خاطر اینکه دچار روزمرگی نشی لیستی از "کارهای عقب افتاده" تهیه کنی. تهیه لیست بهترین روش برای متعهد کردن خودت به انجام اموره.
اجسام ساکن تمایل دارند حالت اولیه خود را حفظ کنند مگر این که نیرویی به آن ها وارد شود. و از سوی دیگر اجسام متحرک نیز تا زمانی که نیرویی به آن ها وارد نشود، به حرکت خود ادامه خواهند داد. پس از همین حالا شروع کنید. پس از چندی خواهید دید ادامه دادن مسیر بسیار آسان است.
کارهایت را کم کم انجام بده حالا که متوجه عقب ماندگی خود شده اید و لیست کارهای عقب افتاده را نیز تهیه نمودید، باید بدانی که نمی توان همه چیز را باهم انجام داد.سعی نکن همه چیز را با هم و به یک باره انجام دهی .
با استفاده از انگیزه و هدف در مسیر زندگی پیش برو. از این انگیزه برای رسیدن به هدف نهایی خود کمک بگیر و زندگی را ارتقا بده و موفقیت های جدید کسب کن.مطمئن باش دیگر دچار روزمرگی نمیشوی
تنت همیشه سالم ،لبت اینجوری و دلت آکنده از عشق حضرت حق

سلام دوستم
مرسی خیلی عالی بود واقعامتشکرم
حتما عمل میکنم
یه مدت بهم سرنمیزدیا

امید چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 11:38 http://fateme-goli.blogsky.com

خواهش میکنم
زنده باشی

مرسی داداش
خوبی؟

reza یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 10:27 http://shadyakh.blogsky.com

مرسی

امید پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 21:05 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام به شما
الحمدلله که بهتری
لطفا بخون متن پایین رو:
روایتی خیلی جالب و قابل تأمل از امام صادق(ع):

یونس ابن یعقوب از امام صادق(ع) نقل کرده که امام فرمودند:
هر بدنی که چهل روز آسیبی به آن نرسد،ملعون و از رحمت خدا به دور است.
گفتم:
واقعاً ملعون است؟
فرمودند: "بله"
امام وقتی سنگینی مطلب را بر من احساس کردند،فرمودند:
ای یونس ،همین خراش پوست و ضربه خوردن و لغزیدن و چشم درد و مانند اینها بلا و آسیب برای بدن است،نه لزوماً مصیبت‌های بزرگ. زیرا مؤمن نزد خداوند بافضیلت‌تر و گرامی‌تر از آن است که چهل روز بر او بگذرد و خداوند گناهان او را پاک ننماید، و لو به یک غم پنهانی در دل که او نفهمد این غم از کجا به وجود آمده است".
"به خدا قسم، وقتی یکی از شماها سکه‌ها را در کف دست خود می‌شمارد و متوجه کمبود آن شده و غصه‌دار می‌شود، سپس دوباره شمارش می‌کند و متوجه می‌شود درست است، همین غصه کوتاه و گذرا موجب آمرزش برخی گناهان اوست."

البحار الانوار/ج۷۶
الوسائل الشیعه/ج۷

شرکت توی انتخابات فراموش نشه
برای سربلندی میهنمون صلوات

سلام
واااای مرسی داداش عالی بود
واقعا ممنونم
خدا خیرت بده
اللهم صل علی محمد و ال محمد

فاطمه پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 12:45 http://aji2002.blogsky.com

سلام مریم جون
چه خبرا خوبی زنده ای ؟
عید نیومدت مبارک

سلام عزیزم مرسی
سلامتی ببین خبرا رو گفتم‌.‌..همه چیز معمولی
خداروشکر
مررررسی عزیزم
عید تو هم پیشپیش مبارکککک

hossein jan چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 23:30

سلام عزیزم...خیلی عالی:*

سلام
مرسی:)

هم نفــــــــس چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:34 http://hamnafas-an.blogsky.com/

سلام غزیزم ان شاالله هرجا هستی موفق و موید باشی

سلام دوست جان
مرسی همچنین
کجایی نیستی

لبخند ماه چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 07:27 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام عزیز
خوشحالم بهتری و همچنان حضور داری

سلام عزیزم
مرسی:))

MANANDE MAH چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 00:39 http://manandemah.blogsky.com/

سلام عزیزمم :))

پارسال دوست امسال اشنا..

خوشحالم اومدیو با نوشته هات انرژی میدی .
شاد باششی و سلامتتتت

سلام
درگیرم بخدا
مررررسی عزیزم
دلم تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد