آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

فاصله قلبها


استادی از شاگردانش پرسید:چرا وقتی عصبانی میشویم فریاد میزنیم؟!

شاگردان فکری کردند و یکی از انها گفت:چون در ان لحظه ارامش و خونسردیمان را از دست میدهیم

استاد پرسید: این ک ارامشمان را از دست میدهیم درست است اما چرا باوجودی ک طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد میزنیم؟ ایا نمیتوان با صدای ملایم صحبت کرد؟

شاگردان هر کدام جواب هایی دادند اما پاسخ های هیچ کس استاد را راضی نکرد

سرانجام او چنین توضیح داد:

هنگامی ک دو نفر از دست یکدیگر عصبانی هستند قلبهایشان از یکدیگر فاصله میگیرد،انها برای اینکه فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند! هرچه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشه این فاصله بیشتر است و انها باید صدایشان را بلندتر کنند

سپس استاد پرسید: هنگامی ک دو نفر عاشق همدیگرند چه اتفاقی می افتد؟ انها سرهم داد نمیزنند،بلکه خیلی ب ارامی باهم صحبت میکنند چرا؟چون قلب هایشان خیلی ب هم نزدیک است

استاد ادامه داد: هنگامی ک عشقشان ب یکدیگر بیشتر شد،چه اتفاقی می افتد؟

انها حتی حرف معمولی هم باهم نمیزنند و فقط در گوش هم نجوا میکنند و سرانجام چنانچه عشقشان باز هم ب یکدیگر بیشتر شد حتی از نجوا کردن هم بی نیاز میشوند و فقط ب یکدیگر نگاه میکنند!

این هنگامی است که دیگر هیچ فاصله ای بین قلبهای انها باقی نمانده باشد‌‌‌

به امید روزی که در جهان سکوتی طولانی برقرار شود....


زندگی ب ما می اموزد ک عشق خیره شدن ب یکدیگر نیست،بلکه با هم ب یکسو نگریستن است

انتوان دوسنت اگزوپری

نظرات 6 + ارسال نظر
EM.DI دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 19:06 http://www.emdi.blogfa.com

خیلی ممنون که سر زدید راستی با افتخار لینک شدید

خواهش میکنم منم شما رو لینک میکنم

فاطمه سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 14:54 http://aji2002.blogsky.com

سلام مریم خانم
من میاما ولی مطالبت تغییر نمی کنه
ینی مطالبتو می خونم بدون نظر میرم بیرون
ببخشین

سلام عزیزم مرسی
یکن درگیر بودم،ایشالله پست جدید میذارم

hossein jan چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 23:33

عالی:)...

مرسی:)

مریم بانو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:28 http://rozhan313.blogsky.com

سلااام مریمم...
چقدر زیبا بود...
تو پی نوشت یکی از پستهام برات نوشتم که با موبایل که میام نمیتونم وارد صفحه ات شم و نظر بذارم :( نمیدونم مشکل از کجای پیجته... کلا وارد پیجت که میشم هنگ میکنه مرورگر...
گفتم بدونی که بی معرفت نیستم...

سلام اجی
مرسی ک ب یادمی عزیزم
فدای معرفتت
لطف داری
دلم برات تنگ میشه

نگان چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:21 http://negan-1.blogsky.com

سلام من خوبم
نگاش کردم!!!!!!اما چیزجدیدی نفهمیدم!!
شما خوبی حالا مریم جوووون؟؟؟
چه قشنگ بود اما یه مشکل من ممولا صدامو بلند نمیکنم

سلام عزییییز
حساس نشو بیخیال؛))
انفولانزا گرفتم متاسفانه برام دعا کن

MANANDE MAH چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 14:28 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممم

با اینکه قبلا شنیده بودم اما باز هم برام چالب بود .
به امید روزی که خان.ما دیگه غر نزنند و آقایون حساسیت بی جا نداشته باشند

سلام
مرسی عزیزدل
لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد