آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

سوال اخلاقی-معیاری.... و و و حیاتی!!

سلاااام

یه سوال دارم لطفا با دقت جواب بدید؛

آیا داشتن یه شخصیت شاد و پر از هیجان 

در بین دوستان و خانواده بده؟اینکه 

همون شخصیت بسیار اجتماعی  باشه و با 

اکثریت افراد حاضر ارتباط داشته باشه چطور؟

این شخصیت مثبت هست یا منفی؟حالا 

منفی که نه،آیا میتونه مضر باشه؟

آسیب داشته باشه؟

مثلا یه فرد دارای شخصیت آروم رو هم در 

نظر بگیرید برای نقطه مقابلش!

لطفا این شخصیت رو نقد کنید


نظرات 15 + ارسال نظر
x پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 17:37 http://konkoor945.mihanblog.com

سلام

کلا به نظرم خوبه اگر ادم های اطراف جنبه اش رو داشته باشه

مساله ای که هست اینه که بعضی از ادم ها یکم متاسفانه فکرشون مشکل داره و بیماره این اخلاق رو بد میدونن :|

سلام
اره منم موافقم،واسه همینم پرسیدم
میگیم هم ک حرف مردم اهمیت نداره اما خب ما داریم با مردم زندگی میکنیم

بانو(: شنبه 16 آبان 1394 ساعت 18:39 http://banolabkhand.blogfa.com

ب نظر من هرچیزی ب اندازه اش و تو جای مناسبش خوبه حتی شادی و پرانرژی بودن((:

اررره منم موافقم
مرسی

علیرضا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 07:40 http://www.streetboy.blogsky.com

میدونم که نظر بنده خیلی برات مهمه چون صاحب نظرم
ببین. اصلاً باید چنین شخصیتی باشه که بتونیم در مقابلش هم شخصیتی داشته باشیم. بذار اینجوری بگم.
خوبی بوده یا بدی؟ خب باید یه سری ملاک قرار داد که اقاجون این کار بده این کار خوبه. و برای نشون دادن شخصیت هاش باید مثالی زد فلانی خوبه و فلانی بد. یعنی لازمه خوبی بدی هست و برعکس.
به نظر این جانب در مورد شخصیت های مذکوری که گفتین. هر دو لازم هستند. پس نمیشه گفت مضر می باشند. در عین حال مضر هم می باشند. مثبت بودنشون هم همینطور.
باید دید در چه جایگاهی و در چه مکانی ازشون استفاده میشه. برای مقایسه باید شرایط یکسان باشه اینجوری میشه گفت که کدومشون ارجحیت داره نسبت به بقیه ( اینا همه از نظر علمی بنده بودند)
حال اینو میگم. شما خودتون شخصیت اول رو می پسنی یا دوم؟ بقیه چی؟ اکثراً متفق القول میگن شخصیت اول کسی که پر هیجان باشه می پذیرن. این یعنی ارجحیت داره (اینم از نظر اخلاقی بنده )

اوه اوه اوه
مهندسی و فلسفه؟
خخخخ
مررررسی از توضیحات
صاحب نظر!من هنگ اعتماد ب نفستم
من شخصیت اولی رو داااارم بین دوستام و دومی رو در جمع بزرگترها!خخخ
اما دومی رو یکی گفتم ک همه جا همونطوری باشه
شخصیت من مطابق اینه:هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

reza جمعه 15 آبان 1394 ساعت 23:35 http://shadyakh.blogsky.com

به نظر من آدم هم باید آروم باشه و هم اجتماعی .. من این دو مورد رو نقطه مقابل هم نمیدونم .
دوست خوبم لینک شدید .. من آپم و منتظر حضورتون

درسته
مرسی
منم شما رو لینک میکنم،مرسی از لطفتون

فاطمه جمعه 15 آبان 1394 ساعت 10:48 http://aji2002.blogsky.com

اجی سلام
کی هس حالا؟؟
حالا اگه دوس داشتی بگی
به نظر من ادم های شاد زندگی بسیار خوبی دارن
ادم های اروم ام همینطور
سوالی دیگر در خدمتیم

سلام عزیزم
مرسی
میگم
متشکرم بانو

سودا چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 21:59 http://sowda.blogsky.com

سلام!
هر دوش خوبه! خیلی کنکاش نکن!! ما به هر دوش نیاز داریم!

سلام
موافقم
مرسی از توضیح

خاموش چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 14:52 http://aseman97.blogsky.com

برون گرا بودن خوبه
باعث میشه آدم روابط اجتماعی گسترده تری پیدا کنه
دوستای بیشتری داشته باشه
ولی من به عنوان دقیقا نقطه ی مقابل این شخصیت از چیزی که هستم در کل ناراضی نیستم
قرار نیست همه مثل هم باشن

اوهوم
مرسی از توضیح

نگان سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:05 http://negan-80.blogsky.com

شخصیت پرشور و هیجان میتونه این شورو هیجان رو به دیگران انتقال بده و این خیلی خوبه
و در صورتی کی معیار های اصلی اخلاقیشون یه جور باشه من یه شخصه پرشورو رو به شخصیت اروم ترجیح میدم

یکم هیجان همیشه لازمه
این که یه نفر همیشه اروم اروم باشه خیلی بی نمکه
واگه این شور و هیجانات به اندازه باشه به هیچ کس لطمه ای نمیزنه
و باید در نظر بگیریم که خیلی بیش از حد اروم بودنم ضرر های زیادی میتونه داشته باشه
اگر هم باهمه رابطه درستی داشته باشه هیچ اشکالی نداره تازه این یه جور هنره که با اکثر افراد حاضررابطه اشته باشیم

وای مرسی عزیزم
عالی نوشتی
منم موافقم

مریم بانو سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:32 http://www.rozhan313.blogsky.com

من خودم همچین شخصیتی دارم ، با همه گرم میگیرم.. به نظرم خوبه ، اما یه نکته خیلییی مهمه ، اونم این که با هرکسی صمیمی نباید شد... با همه بگو بخند ، ارتباط بر قرار کن، اما با هرکسی صمیمی نشو و به حریمت راهش نده

نه اصلااااا،من درد دل و راز گفتن و صحبت در مورد مسائل شخصی فقط با یه نفر دارم
بقیه همه در حد همین روابط سطحی و شوخی و خنده
خیلی موافقم مرررسی

میفروش سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:33

سلام
ببینید سوالهای سخت می پرسید، من هم سوادم قد نمیده ! ولی خب نظرم رو میگم...
راستش من خودمم روحیه شادی دارم بین خونواده و دوستان و همکاران ، و این در هر کدوم از این گروها اندازه و شیوه خاص خودش رو داره و گاهی هم با عکس العمل های متفاوتی روبرو میشیم . که باید هواسمون جمع باشه که تمیز بدیم نوع برخورد مون با خونواده و دوستان و همکاران و حتی محیط مجازی رو . ولی در مجموع داشتن این روحیه هم به خود انسان انرژی مثبت میده و هم به دوستان .
برقرار باشید. به امید دیدار

ممنون

ایراندخت سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:05

سلام مریم جان
به نظر من نه تنها داشتن همچین شخصیتی بد نیست بلکه برای اجتماع افسرده ما بودن چنین اشخاصی با این سطح انرژی لازمه
بد اون افکار پوسیده ای هست که با پیمانه قدیمی و کم ظرفیت و افسرده پسندش میخواد بشینه و این افراد رو بسنجه و قضاوت کنه

سلام
مرسی عزیزم ک نظرتو گفتی
منم موافقم

مریم جوون سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 08:31 http://rkhmm.blogfa.com

یادم رفتش
این شخص یک فرد مثبته و نمیتونه آسیبی به کسی برسونه
بازم میگم آمــــــــــــــــــــــــــــــــآ داره ها
........................

اره متوجه ام

مریم جوون سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 08:29 http://rkhmm.blogfa.com

داشتن شخصیت شاد و پر از هیجان هیچ ایرادی نداره به نظر من البته
البته اگر اون شخص موقعیت نشناس باشه اصلا خوب نیست
مثلا فکرشو بکن توی یه مراسم ختم یا عزاداری این اگر خیلی شاد باشه و پر از هیجان چه شود ............
من خودم دختر شلوغی و پرصدا ( به قول مامانم ) هستم کلا اما خواهرم نقطه ی مقابل منه واسه همین من همیشه بیشتر به چشم میـــــــــــــــــــــــــــــــــام
خخخخخخخخخخ

نه دیگه تو مراسم عزاااداری ک!!!!
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

Meredith سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 07:45 http://dr-coffe.blogsky.com

شخصیت شاد کجا؟ مثلا خونه و خانواده خوبه....تا جایی که نگن فلانی سبکه....بعضی ها هستن فوری یک انگ میچسبونند به آدم و.میگن سبک! در حالی که طرف هیچی تو دلش نیست و آدم خوب و معقولیه....والا در کل به نظر من خوبه،اما این شاد بودن و اجتماعی بودن جا تا جا متغییره...یعنی هر مکانی باید رفتار مناسب خاص خودش رو داشته باشه
تو شاد باش....به بقیه ربطی نداره :)

هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد

امید سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 00:47 http://fateme-goli.blogsky.com

بنظر من یه دختر برای خانواده ی خودش باید همیشه شاداب و پر هیجان باشه ولی بیرون از خانواده باید سنگین باشه،مخصوصا با جنس مخالف
چون همین ارتباطِ راحتِ دخترا با پسرا،ممکنه بکشه به فساد
من به شخصه با یه دختر موافقم که با همه کس رابطه برقرار نکنه
شاید توی دنیای امروزی و ماهواره ها بخان کاری کنن که ارتباط دختر با بقیه،یه اتفاقِ عادی باشی،ولی اسلام باهاش مخالفه

بله متوجه ام ولی منم نوشتم بین خانواده و دوستان فقط
منظورم ارتباط با جنس مخالف نیست
مرررسی بخاطر نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد