آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

امروز و من یهویی!!! :)))))؟

Hi!!!!

دیشب ساعت ده خوابیدم،صبح چشمامو ساعت هفت باز کردم صدای بارون شدید میومد،دوباره خوابیدم!

ساعت ده بیدار شدم حالم اصلا خوب نبود،متوجه شدم سرما خوردم بدفرررررم

ساعت یازده بود برگشتم تو اتاقم فقط یادمه گوشیم تو دستم بود داشتم سوییشرتمو از تنم درمیاوردم!!!خخخخ

چشمامو وا کردم تا بعلللله همونطوری خواب رفتم،یه لحظه دلم واسه خودم بدجوری سوخت اخه خیلیییی مظلومانه بود،الهی

تا همین الان وقت عزیزمو تلف کردم!!البته یه ربع ساعتی رفتم سراغ جزوه هام!!!(چقدر هم ک مهم)

سرما خوردم خب

مرییییضم

دی:یک هفته ست ابریزش بینی دیووووونم کرده دست از سرم برنمیداره  آبرومو برده خخخخخ

کاش زودتر خوب شم حوصله سرماخوردگی رو ندارم اصلا

البته تقصیر خودمه،زیر بارون که میرم،تو این سرما تی شرت که میپوشم،کلا خودم مسبب هستم :)))))

فردا یه روز کتابی در پیش دارم!!خخخ

و البته همین ادامه ی امشب....

خب دیگه من رفتمممم

*

*

منتظر لحظه ی مناسب نباش،همین لحظه را بگیر و مناسبش کن...!

بعله میرم لحظه هامو مناسب کنم

نظرات 9 + ارسال نظر
میفروش شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:19

سلام
ایشالله همیشه در سلامتی و شور و شعف ببینیمتون .
انشالله بلا از شما و خانواده و دوستان حقیقی و مجازیتون بدور .
راستش من هم پنج شنبه تب و لرز کردم و تا جمعه عصر تونستم از جام بلند شم
انشالله خداوند به همه سلامتی عنایت کنه
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام میفروش عزیز
ممننننننووووونم،ایشالله
منم برای شما سلامتی و عاقبت بخیری ارزو میکنم
اخی
الان بهتری؟
ایشالله
مرسی

vahid شنبه 9 آبان 1394 ساعت 07:22 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام
دلتون مریض نباشه

یه موجودی هست به اسم دکتر البته جوونای امروزی بهِش میگن داکـــــــــــــــــــتِر به اون حتما مراجعه کن یه سری حله هوله بهِدُون میده زود خُب میشین

سلام
مرسی
زنگ زدم ب داکتر!!!الان خوبم ممنون

علیرضا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 23:58 http://www.streetboy.blogsky.com

فقط اومدم بگم شما احیاناً از اون خرس های ادم نما نیستی که به خواب زمستونی میرن؟
البته باید بگم منم بعضی وقتا اینجوری میشم یه 24 ساعت می خوابی تلافی یه هفته نخوابیدن رو در میاری. حالا اگه سرما خوردگی هم چاشنی باشه دیگه بدتر
بهتره سری به دکتر بزنی با یه چند تا آمپول همه چی درست میشه

خخخخخخخخ
خواب و استراحت لاااااازمه مهندس

فاطمه جمعه 8 آبان 1394 ساعت 17:00 http://aji2002.blogsky.com

سلام
اخی
ابجی کابشن بپوش هد بذار کلاه سرت کن
شال کلفت دوتا شلوار پشت سر هم
اگه اب نمک استنشاق کنی
اشناق کنی اصن هر چی هس
ابریزشتو تا چن ساعت نگه میداره

الهیییییی
فدات شم عزیزم
چشم،بیشتر مراقب خودم هستم از این ب بعد
چقد گلی شما

ایراندخت جمعه 8 آبان 1394 ساعت 09:27

دو تا جمله آخرت رو دوس داشتم

مرسی ایراندخت جون
بازم ادرس نذاشتی حالا باید تاریخچه رو بگردم!!!

مریم بانو جمعه 8 آبان 1394 ساعت 08:38 http://www.rozhan313.blogsky.com

اخیییی
از کامنتا خوندم که بهتری
استرااحت کن حسابی
آب میوه زیاد بخور
خوب میشیی

عزیزم
مرررسی
از اون لحاظ حسابی تقویت میشم ک بهترم
ایشالله

بانو(: پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 23:45

سلااااااااام
الان بهتری?توهم پزشکی میخونی مریم?(:

سلام بانو
اره از دیروز بهترم مرسی عزیز

نگان پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:33 http://negan-80.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر های زیبات
انشالله که خوب میشی


منتظر لحظه ی مناسب نباش،همین لحظه را بگیر و مناسبش کن...! واقعا که دوست داشتنیه

سلام عزیزم خواهش میکنم
مررررسی
خوشحالم اثر مثبت داشتم

Meredith پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 21:38 http://dr-coffe.blogsky.com

الهی عزیرم....بهتری حالا؟
خخخخ مریم منم به خودم جایزه دادم امروز درس نخوندم! یه همچین آدم موفقی ام من :))))

نسبت ب صبح خیلی بهترم خداروشکر
من عاشق این جایزه هام!!
بعلللله ما موفق هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد