آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

هیجان زده

سلام

از دیروز بگم!

یه مدت بود ایمانمو نسبت به خودم از دست

داده بودم،فکر میکردم خیلی عقبم!! :))))

تا این که دیروز صبح درحالیکه مسئول محترم داشتن  سخنرانی میکردن شروع کردن به

تعریف و تمجید از شخصی و اینکه جامعه به

ایشون نیاز داره،من چون اول صبح بود ساکت 

واستاده بودم بدون تمرکز

گوش میدادم،بعلللله تا اینکه در پایان اسم

بنده رو به زبون  آوردن

منم عین آدم هایی که خوابن و سطل آب خالی

میشه روشون یهو چشمام از حدقه زد بیرون که 

مگه من چیکار  کردم؟!؟!؟حدسش هم نمیزدم

چرا و چطور باورم نمیشد اما با حفظ خونسردی

خودم و بسیار آرام و متین!! :)))) رفتم و gift 

card و لوح تقدیرمو گرفتم و با یه تشکر 

برگشتم سرجام

اما وقتی از مرکز توجه جمع یکم دور شدم به 

خودم اومدم که بعلللله مریم جون،چه شده؟!

شما موفق به کسب رتبه ی سوم استان شدید!!

اگر اشتباه نکنم از بین 17000 نفر


تکمیل نوشت:یه مسابقه و آزمون کاملا علمی بود

راستش خیلی ذوق کردم،باعث شد که انرژیم

مضاعف شه و ایمانم بیشتر

یادمه پارسال هم توی یه مسابقه دیگه من

نفر هشتم  کشور شدم

شاید یکم طنز باشه ولی با یاد آوری اینا با خودم

میگم که تو هم زنده ای!!

دی:ممنونم از دوستایی که با روی باز بهم

تبریک گفتن و نظری ندارم در رابطه با

دوستایی(حتی خیلی صمیمی) که علاوه بر

تبریک نگفتن باهام سرد رفتار کردن و طوری

بهم نگاه کردن انگار که من مجرم تشریف 

دارم!!! :))))

بگذریم از اینکه با چه وضعی اومدم خونه و 

اعضای خانواده از هیجان من که هی میپریدم بالا و مینشستم و ذوق میکردم با دهن باز 

نیگام میکردن،ولی بعد که قضیه رو فهمیدن 

خیلی خوشحال شدن... :))))

واقعا خدا سریع الحسابه!!!


خدایا ازت ممنووووونم

*

*

خدایا!

منم منم هایم را مبین!

خودت خوب میدانی؛  *من بی تو هیچم

نظرات 16 + ارسال نظر
fateme چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 16:52 http://kolbeyetanhayieman.blogsky.com

چقدر خوووووووووووووووووب
خیلی حس خوبیه
واقعا تبریک داره
یه تبریک به تو...یه تبریک به من...چون با تو آشنا شدم...
بین 17000 نفر کم چیزی نیستا!!!!!!!
و مسئول محترمه هم راست گفته...جامعه به آدمایی مث تو نیاز داره!
یه دختری که هم خیلی شاد و سرزندس هم پر از موفقیته
موفقیتات روز افزون

عزیزم...
مرررررسی لطف داری شما
شکست نفسی میکنی
ایشالله خووودت اول شی

الی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 20:43

ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺎﻧﺪﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ
ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺍﺯ ﺣﻖ ﻣﻠﺘﺶ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻫﺎ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﻨﻪ
ﺑﻪ ﻗﻄﺎﺭ ﺩﯾﺮ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻭ ﻗﻄﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺮﮐﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭ
ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻗﻄﺎﺭ ﺑﺪﻭﻩ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﻪ ﻗﻄﺎﺭ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻭ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﻪ
ﺍﻣﺎ ﯾﮏ ﻟﻨﮕﻪ ﮐﻔﺸﺶ ﺍﺯ ﭘﺎﺵ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺭﯾﻞ ﻭ
ﺧﻮﺩﺵ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﻟﻨﮕﻪ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻭ
ﻭﺍﺭﺩ ﺟﻠﺴﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﻀﺎﺭ ﺑﻪ ﮔﺎﻧﺪﯼ ﭘﺎﺑﺮﻫﻨﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﯾﮑﯽ
ﺍﺯ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯿﻬﺎ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﮔﺎﻧﺪﯼ ﮐﻔﺸﻬﺎﯾﺘﺎﻥ ﮐﻮ؟ ﻧﮑﻨﻪ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ
ﺑﺮﻫﻨﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﻠﺘﺘﻮﻥ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﻨﯿﺪ؟ !!! ﻣﺠﺪﺩﺍ ﻫﻤﻪ
ﺧﻨﺪﻩ ﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺳﺮ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺎﻧﺪﯼ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ
ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺑﺮ ﻟﺐ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻈﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻨﺪﻩ ﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ
ﮔﺎﻧﺪﯼ ﮔﻔﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺑﺪﻧﺒﺎﻝ ﻗﻄﺎﺭ ﻣﯿﺪﻭﯾﺪﻡ ﺗﺎ ﺑﻪ
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺮﺳﻢ ﯾﮏ ﻟﻨﮕﻪ ﮐﻔﺸﻢ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﻢ ﺩﺭ ﺁﻣﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺁﻥ ﯾﮑﯽ ﻟﻨﮕﻪ ﺭﺍ
ﻧﯿﺰ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻡ ﻭ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻟﻨﮕﻪ ﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﺑﺮﻫﻨﻪ ﺍﯼ
ﭘﯿﺪﺍﯾﺸﺎﻥ ﮐﺮﺩ ﯾﮏ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻪ ﯾﮏ ﻟﻨﮕﻪ ...
ﺳﮑﻮﺕ ﻣﺮﮔﺒﺎﺭﯼ ﺳﺎﻟﻦ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﮔﺮﻓﺖ ...
ﺁﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ.
ممنون که به وبم سر زدی

اره واقعا،ممنون از پست زیبات
ادرستو برام نذاشتی ک الی،حالا چطور پیدات کنم؟!

علیرضا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 17:59 http://www.streetboy.blogsky.com

اییشش اینقدر بدم میاد از این بچه هایی که همیشه جایزه میگیرن ( حسودی نمیکنم ها )

خارج از شوخی، مبارکه آورین. خوشحال شدم که دیدم جزو نفرات برتر هستی. امیدوارم همینجوری پله ها رو یکی یکی بری بالا

ن اصلاااااا!!!فقط منم که یکم بیشتر از یکم حسودم!!
خخخ
مرسی ازت مهندس
ایشالله شمام موفق باشی

ایراندخت چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 17:01

اومدم که جواب بازدیدت رو پس بدم و خیلی خوشحال شدم که با پست پرانرژیت رو به رو شدم
امیدوارم که زندگیت پر باشه از این روزای طلایی

سلام ایراندخت جون
ادرست کوووووو پس؟؟؟؟
من ادرس ندااااارم ک بیام حالاا

maryam چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:49 http://maryam-1991.blogsky.com/

الهی من فدای توبشم ک اینقدر مهربون و دوست داشتنی هستی....
آجی جونم من خیلی دوگانگی توی وجودمه زیاد....دعاکن باهاش کناربیام
خیلی دوست دارم

عزیزم....مرسی از این همه لطف
چشم حتما
منم همینطور

بانو(: چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 00:02

عاااااااااااااااااااالی،توووووو عااااااااااااااااااالییییییییییییی هستی(((((:

مرررررررسی بانو لبخند گل

مریم بانو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 22:51 http://www.rozhan313.blogsky.com

وااااای آااااافرییین
کجاااش مسخره اس
عاااالیه
باااریکلا
انشاالله سال دیگه اول میشیییی

وااای فدات شم مریم باااانو
مررررسی
پر انرژی
ممنونم منم برات بهترینا رو ارزو دارم

هلــــــــــیا سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:35 http://hamraz1990.blogsky.com/

ای جااااانم لایک داری خانم ان شاالله همیشه موفق باشی

مررررررسی هلیا جون
ممنونم ازت
تو هم همینطور

نگان سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 18:27 http://negan-80.blogsky.com

واااااای تو معرکه ای بهت تبریک میگم با ارزوی پیروزی های بیشترت

الهییییی
مرررررسی از لطفت نگان جون
منم برات بهترین ارزوها رو دارم

میفروش سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:49

سلام
من هم به نوبه خودم بهت تبریک میگم و برات بهترینها رو آرزو می کنم و امیدوارم در ادامه زندگی موفق و پیروز باشی .
از خدا تشکر کردی ، من هم از طرف خدا ( چون خلیفه و جانشینش روی زمین هستم ) از تو تشکر می کنم که قدر نعمتهای منو ( یعنی خدا رو ) دونستی و زحماتت به ثمر نشست .
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام میفروش عزیز
خوبی؟
متشکرم از الطافت ممنون
منم ارزوی موفقیت شما رو دارم

vahid سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 11:09 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و احترام
همه ما برای اینکه بتوانیم به موفقیت و خوشبختی برسیم باید در ابتدای جاده سعادت تصمیم هایی محکم و قاطع بگیریم، تصمیم هایی که باید تا آخر راه به همراه ما باشد و آنها را فراموش نکنیم .
یاد خدا و عهدی که میبندی با او باش.او بوده که خواسته موفق باشی البته با تلاش و پشت کار خودت.یاد آیه ای می اُفتم
وَ أَوْفُوا بِعَهْدِ اللَّهِ إِذا عاهَدْتُمْ وَ لا تَنْقُضُوا الْأَیْمانَ بَعْدَ تَوْکیدِها وَ قَدْ جَعَلْتُمُ اللَّهَ عَلَیْکُمْ کَفیلاً إِنَّ اللَّهَ یَعْلَمُ ما تَفْعَلُون *وَ لا تَکُونُوا کَالَّتی‏ نَقَضَتْ غَزْلَها مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ أَنْکاثاً تَتَّخِذُونَ أَیْمانَکُمْ دَخَلاً بَیْنَکُمْ أَنْ تَکُونَ أُمَّةٌ هِیَ أَرْبى‏ مِنْ أُمَّةٍ إِنَّما یَبْلُوکُمُ اللَّهُ بِهِ وَ لَیُبَیِّنَنَّ لَکُمْ یَوْمَ الْقِیامَةِ ما کُنْتُمْ فیهِ تَخْتَلِفُونَ و چون با خدا پیمان بستید، به پیمان خود وفا کنید و سوگندهاى خود را پس از استوار کردن آنها مشکنید، با اینکه خدا را بر خود ضامن و گواه‏ قرار داده‏ اید، زیرا خدا آنچه را انجام مى‏دهید مى‏داند و مانند آن زنى‏ که رشته خود را پس از محکم بافتن، یکى یکى از هم مى‏گسست مباشید که سوگندهاى خود را میان خویش وسیله فریب و تقلب سازید به خیال این که گروهى از گروه دیگر در داشتن امکانات افزونترند. جز این نیست که خدا شما را بدین وسیله مى‏آزماید و روز قیامت در آنچه اختلاف مى‏کردید، قطعاً براى شما توضیح خواهد داد.(النحل:91- 92)
همیشه به قول مادر بزرگ یــــــــــــک باشی یکِ یک
امیدوارم همیشه لبتان خندانو دلتان لبریز از عشق پروردگار دانا باشه.

سلام اقا وحید
یه مدت نبودید
مرسی از نظر عالیتون
بخصوص اون آیه
متشکرم از شما منم براتون ارزوی موفقیت میکنم

شهرزاد سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 01:32 http://sharzade.blog.ir

تبریک میگم به امید موفقیت های بزرگتر دوست عزیز..

ممنونم شهرزاد جان
همچنین

امید سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 00:47 http://fateme-goli.blogsky.com

اوه مای گاد
منم به نوبه ی خودم تبریک میگم
پیروز باشی همیشه
اگه صلاح میدونی عکسِ لوح رو بزار برا بازدید کننده ها

ممنون از شما
لطف دارید
شملم موفق باشید
تونستم،باشه

maryam سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 00:43 http://maryam-1991.blogsky.com/

آجی نازم عزیزدلم بهت افتخار میکنم ... من از پیش توک نمیرم فقط ب وبم دیگ کم کم سرنمیزنم اونجادیگ جای من نیست ... فدات شم مراقب خوبیات باشی آ

مرسی مریم عزیز
لطف داری
اونجا متعلق ب توئه،مرسی ک هستی

از یاد رفته دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 23:38

تبریک میگم مریم بانو. اول بشی تو زندگیت سرشار از شادی باشی همیشه

سلام
ممنون از شما
لطف دارید
کاش ادرستونو برام گذاشته بودید
موفق باشید

Meredith دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 23:29 http://dr-coffe.blogsky.com

وااااااای تبریک میگم بهت.....آفرین آفرین

مرررررسی زهرای مهربون
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد