آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

توضیحات

سلام دوستای گلم

قول داده بودم متون خودمو بهتون معرفی کنم

پست پایینی از خودمه

اون پست رو توی یه شب طوفانی تابستون نوشتم

فقط یه نکته هست اونم اینکه من اون متنو وقتی 16 سال 5 ماهم بود نوشتم(بعععععله همچین ادم دقیقی هستم من!!!) :)))))

پس ازم انتظار یه متن بی عیب نداشته باشید،اگه از یه دختر 16 ساله توقع بیشتری بود تا دلتون خواست اننقاد کنیداا!!!

امیدوارم خوشتون بیاد و منتظر نظرات و انتقادات خوبتون هستم...

پی نوشت:امکانش هست یه روز چاپ کنم متونمو،اما فعلا کپی نکنید لطفا،اینم جواب دوست فعالم